اولین دوره مسابقات عکاسی «آوانگارد اواردز» برگزار می‌شود

اولین دوره مسابقات عکاسی «آوانگارد اواردز» با حضور ۷ داور بین المللی و ۳ داور ایرانی برگزار می‌شود.

اولین دوره مسابقات عکاسی «آوانگارد اواردز» برگزار می‌شود

اولین دوره مسابقات عکاسی «آوانگارد اواردز» با حضور ۷ داور بین المللی و ۳ داور ایرانی، به همت علی ذوالقدری، علیرضا باقری ثانی، سارا گلی و میلان صباحی برگزار می‌شود.

این مسابقه که در دو بخش عکاس رنگی و عکاسی سیاه و سفید برگزار می‌شود، شامل موضوعاتی چون عکاسی پرتره، معماری، خیابانی، طبیعت، مفهومی و ... است. همچنین شرکت‌کنندگان در مسابقه می‌توانند از سبک‌هایی چون فاین‌آرت، خلاقانه، مینیمال و ... در آثارشان بهره بگیرند.

جوایز برگزیدگان این مسابقه که به انتخاب داوران انتخاب می‌شوند، بدین شرح است:

در بخش رنگی

نفر اول: 3 میلیون تومان و گواهی رسمی مسابقه

نفر دوم: 1 میلیون و 500 هزار تومان و گواهی رسمی مسابقه

نفر سوم: 500 هزار تومان و گواهی رسمی مسابقه

همچنین 10 عکس برگزیده بخش رنگی، گواهی شایسته تقدیر مسابقه را دریافت می‌کنند.

در بخش سیاه و سفید

نفر اول: 3 میلیون تومان و گواهی رسمی مسابقه

نفر دوم: 1 میلیون و 500 هزار تومان و گواهی رسمی مسابقه

نفر سوم: 500 هزار تومان و گواهی رسمی مسابقه

همچنین 10 عکس برگزیده بخش سیاه و سفید، گواهی شایسته تقدیر مسابقه را دریافت می‌کنند.

در مرحله اول داوری مسابقه، عکس‌های ارسالی توسط 3 داور ایرانی بررسی می‌شوند و به مرحله بعدی راه پیدا می‌کنند. سپس در مرحله دوم و نهایی، عکس‌های برتر و برندگان مسابقه توسط 7 داور بین‌المللی انتخاب می‌شوند.

اریک ام. رنارد از آمریکا، تام استون و ایرینا سیگل از آلمان، جواد اسد از ترکیه، آنتونی استگ از اتریش، آندری افیموف از روسیه و انریکه ایزکردو از اسپانیا، داوران بخش بین‌الملل این مسابقه را تشکیل می‌دهند.

اولین دوره مسابقات عکاسی «آوانگارد اواردز»

مهلت اولیه برای ارسال آثار و شرکت در این مسابقه تا 20 فروردین‌ماه 1401 و مهلت نهایی آن تا 5 اردیبهشت‌ماه است. طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است فهرست عکس‌های فینالیست در 20 اردیبهشت 1401 و نتایج برندگان در 5 خرداد 1401 اعلام شود.

زمان پرداخت جوایز نقدی و ارسال گواهی رسمی به برندگان هم 15 خرداد 1401 است.

همچنین هزینه شرکت در مسابقه در مهلت اولیه ارسال آثار (تا 20 فروردین 1401) برای هر نفر 100 هزار تومان (برای 2 عکس) و برای هر عکس اضافه 30 هزار تومان در نظر گرفته شده است. شرکت‌کنندگانی که تا این تاریخ موفق به ارسال آثارشان به نشانی ایمیل avantgarde.awards@gmail.com نشوند، در مهلت دوم و نهایی (تا 5 اردیبهشت 1401) باید مبلغ 130 هزار تومان (برای 2 عکس) و برای هر عکس اضافه 50 هزار تومان بپردازند.

اولین دوره مسابقات عکاسی «آوانگارد اواردز»

شرکت‌کنندگان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین آگاهی از شرایط ارسال عکس‌ها (حجم و اندازه عکس و ...) به صفحه رسمی اینستاگرام مسابقه به آدرس Avantgarde.awards مراجعه کنند.

ارسال نظر