اولین گوشی هوشمند دریافت‌کننده اندروید ۱۲ شیائومی مشخص شد

در ماه مه شرکت گوگل از اندروید ۱۲ رونمایی کرد. حال شیائومی به عنوان یکی از پیشتازان در عرضه زودهنگام نسخه‌های جدید اندروید قصد دارد بزودی آن را در اختیار کاربران خود قرار دهد. 

اولین گوشی هوشمند دریافت‌کننده اندروید ۱۲ شیائومی مشخص شد

از زمان معرفی اندروید ۱۲ بسیاری از کاربران برای دریافت این نسخه در گوشی و تبلت‌های خود لحظه‌شماری می‌کنند. اما عرضه سیستم‌عامل معرفی شده توسط شرکت‌هایی همچون سامسونگ، شیائومی، اوپو و... معمولا به زمان بیشتری نیاز دارد.

یکی از کمپانی‌های پیشتاز در زمینه ارائه نسخه‌های جدید اندروید شیائومی است. طبق گزارشات منتشر شده توسط دیجیتال‌چت‌استیشن گفته می‌شود درحال حاضر گوشی می ۱۱ یک بسته بروزرسانی با حجم ۴.۲ گیگابایت در اختیار کاربران قرار داده و این بسته شامل جدیدترین نسخه سیستم‌عامل گوگل یعنی اندروید ۱۲ می‌شود.

توصیه می‌شود به منظور از دست رفتن اطلاعات کاربرانی که قصد دانلود و نصب این بسته بروزرسانی را دارند حتما از فایل‌های مهم خود پشتیبان‌گیری کرده سپس اقدام به شروع فرآیند آپدیت نمایند.

لازم به ذکر است با توجه به حجم بالا بسته منتشر شده دانلود و نصب آن ممکن است به زمان زیادی نیاز داشته باشد. بعلاوه از آنجایی که بسیاری از برنامه‌ها هنوز سازگاری مناسبی با اندروید ۱۲ ندارند امکان بروز مشکلات متعدد در عملکرد برخی اپلیکیشن‌های شخص ثالث وجود دارد.

طبق گزارشات منتشر شده اندروید ۱۲ از لحاظ بصری تغییرات گسترده‌ای را با خود همراه کرده است. این مسئله به لطف حضور زبان طراحی جدید گوگل با نام "Material You" ممکن شده و از طریق آن دست کاربران برای شخصی‌سازی هرچه بهتر ظاهر گوشی باز گذاشته می‌شود.

به ادعای گوگل، اندروید ۱۲ از لحاظ عملکرد ۲۲ درصد مصرف کمتری نسبت به نسخه قبلی داشته و سرعت انجام تمامی وظایف در آن سریع‌تر از گذشته‌ خواهد بود.

گفته می‌شود نسخه جدید سیستم‌عامل گوگل بزودی برای دیگر محصولات شرکت شیائومی نیز منتشر خواهد شد.

آیا تابحال تجربه استفاده از اندروید ۱۲ را داشته‌اید؟ لطفا و تجربیات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر