اوپو در حال توسعه الگوریتم جدید مسیریابی است

رسانه کلیک - شرکت اوپو با همکاری China Mobile در حال توسعه یک الگوریتم جدید مسیریابی به نام RTK با دقت یک متر است که به احتمال زیاد سال آینده در کشور چین در دسترس خواهد بود. 

اوپو در حال توسعه الگوریتم جدید مسیریابی است

اوپو از فناوری RTK خود که می‌تواند دقت مسیریابی را به مقدار زیادی بهبود دهد رونمایی کرده است. طبق گفته این شرکت ، الگوریتم جدید می‌تواند بدون هیچ گونه تجهیزات اضافی به دقت 1 متر برسد. دقت بسیار زیاد این الگوریتم کمک بسیاری به مسیریابی می‌کند.

China Mobile در حال کار بر روی استقرار سیستم زمینی و برج‌های 5G است. به همین دلیل اوپو در حال همکاری نزدیک با این شرکت برای پیاده سازی فناوری خود است. کاری که RTK انجام می‌دهد جمع آوری تمام اطلاعات از GPS، تمام سنسورهای داخل تلفن از جمله شتاب سنج، ژیروسکوپ و حتی آنتن‌های گوشی است.

دقت حداکثر 1 متر چیزی است که تنها با استفاده از تجهیزات حرفه ای مورد استفاده برای نظارت و نقشه برداری به دست می‌آید. شرکت اوپو و China Mobile معتقدند این فناوری از سال آینده در چین برای مصارف تجاری در دسترس خواهد بود. هنوز مشخص نیست که برنامه این شرکت برای استفاده از این تکنولوژی در سراسر دنیا چگونه خواهد بود.

ارسال نظر