اپراتور برتر موبایل در توسعه ارتباطات روستایی مشخص شد

رسانه کلیک - جدیدترین گزارش رگولاتوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از میزان پوشش ارتباطات شهری، روستایی و جاده ای منتشر شده که به رتبه بندی اپراتورهای تلفن همراه پرداخته است.

اپراتور برتر موبایل در توسعه ارتباطات روستایی مشخص شد

بر اساس جدیدترین آمار ارائه شده از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، رتبه نخست توسعه ارتباطات روستایی در اختیار همراه اول است به طوریکه این اپراتور موفق شده در سه ماهه سوم سال جاری نزدیک به ۴۵ هزار روستا و یک هزار و 252 شهر را تحت پوشش خدمات ارتباطی خود قرار دهد.

این گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مربوط به پایان سه ماهه سوم سال 98 بوده و بر اساس آن، همراه اول همچنان رتبه اول را در میزان پوشش کشوری به خود اختصاص داده است.

در این گزارش درصد پوشش جمعیتی همراه اول 96.5 درصد است و ایرانسل با 84.96 درصد در رتبه دوم این جایگاه جا خوش کرده است.
همراه اول در تعداد روستاهای تحت پوشش نیز تقریبا با عدد بی رقیبی دست یافته است. در حالی همراه اول حدود 45 هزار روستا در کل کشور را تحت پوشش خود درآورده است که در مقایسه با ایرانسل با عدد 16 هزار رکوردی نزدیک به 3 برابری دارد.

کیلومتر جاده ای تحت پوشش همراه اول بیش از 82 هزار و ایرانسل 64 هزار است و در این زمینه نیز همراه اول گوی رقابت را از ایرانسل ربوده است.

در زمینه درصد جاده‌های تحت پوشش نیز همراه اول در حالی رتبه اول را با عدد 86.41 درصد کسب کرده که در تقابل با ایرانسل با عدد 67.39 درصد، همچنان با فاصله چشم‌گیری پیشتاز است.
همراه اول که در تمام این سال‌ها جایگاه اول اپراتورها را به خود اختصاص داده ، ظاهرا در تلاش است این عنوان را همچنان حفظ کرده و در تقابل با سایر اپراتورها لقب اپراتور اول را همچنان به خود اختصاص دهد.

ارسال نظر