اپراتور تالیا باز می‌گردد!

رسانه کلیک - در نمایشگاه الکامپ 98، اپراتور تالیا به عنوان یکی از اپراتورهای همراه با رویکردی جدید ظاهر شد و توجه خیلی ها را به سمت خود جلب کرد.

اپراتور تالیا باز می‌گردد!

غرفه تالیا با بازی ها و مسابقاتی که در خلال نمایشگاه الکامپ امسال برگزار می کرد؛ توجه خیلی ها را جلب کرد. در رابطه با امکانات جدید تالیا به عنوان تیم کلیک یکی از اعضای تیم مارکتینگ این اپراتور به گفتگو نشستیم که در ادامه می خوانید.

مسعود مرادنیا با اشاره به این نکته که تالیا از بهمن ماه سال گذشته بازگشتش را استارت زده، گفت: «به عنوان تیم تالیا از بهمن ماه سال گذشته برندسازی دوباره را کلید زدیم. تالیا مشتریان وفادار زیادی در طول این سالها داشته و با اینکه فقط اینترنت 2G را در این سالها عرضه می‌کردیم، همچنان بیش از صد هزار مشترک در سراسر کشور داشتیم. بالاخره بعد از ۱۳ سال فعالیت، وارد عرصه سیم‌کارت‌های 4.5G شدیم. سرعت اینترنت تالیا از قوی‌ترین سرعت‌های اینترنت اپراتورهای موبایل است و همچنین به صرفه‌ترین بسته‌های اینترنتی از لحاظ قیمت را برای جذب مشتریان عرضه می کند.»

مرادنیا در رابطه با نحوه تهیه سیم کارت تالیا اینگونه توصیح می دهد: «قیمت سیم‌کارتهای اعتباری ما ۱۲ هزار تومان با ۵ هزار تومان اعتبار اولیه است و به زودی امکان خرید اینترنتی را فراهم خواهیم کرد. در این رابطه اپلیکیشن تالیای من نیز قبل از نمایشگاه تلکام رونمایی خواهد شد که در آن مشترکین می‌توانند تمام خدمات مورد نیاز خود را به صورت یک سامانه یکپارچه داشته باشند. سامانه ستاره ۵۰۰ مربع نیز برای مشترکین تالیایی خدمات خرید شارژ را انجام خواهد داد. ضمن اینکه مشترکین قدیمی تالیایی که سیم‌کارتهای خود را خاموش کرده بودند نیز می‌توانند با تعویض خدمات سیم کارت مشترکین قدیمی که به صورت رایگان برای آنها انجام می شود، دوباره تالیایی شوند. در این مورد تمام هزینه ارسال پیک و یا پست برای تحویل سیم‌کارتها با ما خواهد بود.»

مرادنیا در پاسخ به سوالی در رابطه با این که اوضاع آنتن دهی تالیا در چه وضعیتی است؟ اینگونه پاسخ می دهد: «هم اکنون آنتن‌دهی تالیا همانند سایر اپراتورهاست. در رابطه با تعرفه های تالیا نیز لازم است این توضیح را بدهم که هزینه تماس از تالیا به تالیا ۴۹۰ ریال و از تالیا به خطوط ثابت یا همراه اول ۶۰۰ ریال و سایر خطوط ۸۴۰ ریال است. این مساله می‌تواند مزیتی برای مشترکین تالیایی باشد.»

مرادنیا در انتها با اشاره به این نکته که تالیا در تمام این سال ها نتوانسته به جایگاهی که باید دسترسی پیدا کند، اضافه می کند: «به عنوان تیم تالیا معتقدیم در تمام این سال ها به جایگاهی که باید دست پیدا نکرده ایم. باور داریم که سیم‌کارت‌های نسل جدید و قیمت‌های اقتصادی تر تالیا می‌تواند یک مزیت رقابتی خوب به حساب بیاید.»

ارسال نظر