اپلیکیشن اندروید برای شخصی‌سازی رابط کاربری

رسانه کلیک - یکی از بزرگترین مزیت‌های سیستم عامل اندروید، متن باز بودن آن است. به همین دلیل توسعه‌‌دهندگان می‌توانند ویژگی‌های جدید به آن اضافه کنند. در این مطلب اپلیکیشنی را معرفی می‌کنیم که ابزاری برای شخصی‌سازی رابط کاربری و تغییر آیکون‌ها است.

اپلیکیشن اندروید برای شخصی‌سازی رابط کاربری

این ویژگی به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا با آزادی عمل بسیار زیادی سیستم عامل را ویرایش کنند و ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه کنند. همین باعث شده که اندروید در میان رقبای خود با ابتکار عمل بیشتری رو به رو باشد و هر روز شاهد تحولات جدیدی در آن باشیم.

تغییر و ویرایش بخش های مختلف اندروید ساده است. این سادگی به توسعه خلاصه نمی‌شود و کاربران اندروید نیز به سادگی می توانند تغییرات عمده‌ای در سیستم عامل خود ایجاد کنند.

رابط کاربری اندروید قسمتی از این سیستم عامل است که بیشترین تغییرات گرافیکی را می‌توان روی آن اعمال کرد و هر کاربر می‌تواند آن را متناسب با نیاز خود شخصی‌سازی کند. این شخصی‌سازی تنوع در استفاده را نیز برای کاربران به همراه دارد که باعث می‌شود یکنواختی سیستم عامل های دیگر را تجربه نکند.

یکی از بهترین ابزارها برای شخصی‌سازی، رابط کاربری لانچرهای مختلف هستند که به کمک آن کاربر می‌تواند تقریبا تمام ویژگی‌های رابط کاربری را برنامه‌ریزی کند. این تغییرات می تواند فرآیندی و یا گرافیکی باشد. در تغییرات فرآیندی کاربران شاهد ساده شدن استفاده و در تغییرات گرافیکی شاهد زیبا‌سازی رابط کاربری خواهند بود.

همچنین اکثر لانچرهای اندروید به کاربران اجازه می‌دهند تا آیکن اپلیکیشن‌های مختلف را از نظر ظاهری شخصی‌سازی کنند. یعنی با این دسترسی کاربر می‌تواند رنگ و طرح تمام آیکن‌های خود را متناسب با سلیقه خود تغییر دهد. لازم به ذکر است که تمامی این آیکن‌ها توسط طراحان حرفه‌ای رابط کاربری طراحی شده‌اند و رابط کاربری تلفن شما را زیبا‌تر می‌کنند.

Nova Icon Pack - Rounded Square Icons یکی از نرم‌افزار‌های استاندارد اندروید در زمینه آیکن‌پک است. این اپلیکیشن به کمک آیکن‌های مربعی گرادیان‌دار، رابط‌‌ کاربری تلفن همراه شما را بسیار زیبا‌تر می‌کند. قیمت این اپلیکیشن در گوگل‌پلی ۱.۴۹ دلار در نظر گرفته‌شده که شما به کمک مارکت‌های ایرانی می‌توانید آن را رایگان دانلود کنید.

برخی از امکانات و قابلیت‌های برنامه Nova Icon Pack - Rounded Square Icons اندروید:

رزولوشن بالای آیکون‌ها، مناسب برای استفاده روی هر نوع صفحه نمایش با هر کیفیتی

استفاده از رنگ‌های زیبا و جذاب گرادینت در طراحی آیکون‌ها

استفاده از تکنیک طراحی برداری برای عدم افت کیفیت آیکون‌ها در هنگام بزرگ کردن اندازه آن‌ها

دارای آیکون‌های آلترناتیو متعدد

ماسک کردن اپلیکیشن‌هایی که آیکون آن‌ها در این آیکون پک وجود ندارد

دارای آیکون‌های فولدر

امکان مشاهده و جست‌وجو آیکون‌ها

قابلیت درخواست آیکون

دارای مجموعه‌ای از تصاویر زمینه اختصاصی

دارای ویجت‌های KWGT

ارسال نظر