اپلیکیشن رابین هود در پی سقوط قیمت دوج کوین از کار افتاد

رسانه کلیک - در پی افت 30 درصدی ارزش دوج کوین، هزاران کاربر اپلیکیشن رابین هود از صبح روز یکشنبه (نوزدهم اردیبهشت) نتوانستند به حساب کاربری خود دسترسی پیدا کنند.   

اپلیکیشن رابین هود در پی سقوط قیمت دوج کوین از کار افتاد

طی یک اتفاق جالب، یعنی ظاهر شدن ایلان ماسک در برنامه تلویزیونی SNL و تعریف او از ارز دیجیتالی دوج کوین (Dogecoin) قیمت این رمزارز به شکل باورنکردنی کاهش پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: ایلان ماسک: رمزارز دوج کوین آینده بازار ارز است!

شکست سنگین دوج کوین در شرایطی است که اتریوم و بیت کوین با روند صعودی قیمت مواجه شده‌اند.

پیش‌بینی میزبانی ماسک در برنامه SNL موجب هیجان سرمایه‌گذاران رمزارز، از جمله دوج کوین شد. این رمزارز شاهد رکورد افزایش قیمت در طی چند روز گذشته بود. اما اینطور که به نظر می‌رسد حضور ماسک در برنامه، تأثیر منفی روی این روند داشته است.

مدیرعامل تسلا در طول نمایش، حدود 14 دقیقه در خصوص دوج کوین صحبت کرد و با لبخند بزرگی بر چهره، به تمجید از این ارز دیجیتالی پرداخت. وی بارها از سوی برنامه‌های مختلف دعوت شد تا تعریف دقیقی را در خصوص دوج کوین ارائه دهد.

طبق گفته‌های ایلان ماسک، دوج کوین آینده بازار ارزی است، یک وسیله مالی توقف‌ناپذیر که جهان را تحت سلطه خود در می‌آورد. با این حال، علیرغم تبلیغات بسیار، ارزش دوج کوین از 0.7 دلار ناگهان به 0.5 دلار سقوط کرد.

از کار افتادن مجدد اپلیکیشن رابین هود

طی میزبانی ماسک در برنامه SNL، کاربران اپلیکیشن رابین هود متوجه شدند که از آغاز کاهش قیمت دوج کوین، دیگر نمی‌توانند وارد برنامه شوند. با سقوط بیشتر قیمت، تعداد افرادی که دسترسی به حساب کاربری برای آن‌ها امکان‌پذیر نبود نیز افزایش پیدا کرد. در همین راستا، رابین هود در حساب توییتر خود بابت مشکل به وجود آمده در معاملات رمزارزی عذرخواهی کرده و وعده داد که هر چه سریع‌تر مشکل اپلیکیشن را حل می‌کند. پس از گذشت تقریبا نیم ساعت، رابین هود اعلام کرد که عملیات بک آپ و اجرای اپلیکیشن با موفقیت انجام شده؛ اما به دلیل نوسانات و حجم بالای معاملات، برخی مشتریان احتمالا با مشکلاتی روبه‌رو خواهند شد.

البته این نخستین باری نیست که کاربران اپلیکیشن رابین هود در دوره نوسانات ارزی، با مشکل عدم دسترسی به حساب کاربری خود مواجه می شوند. ماه گذشته بود که این برنامه پس از افزایش 100 درصدی قیمت دوج کوین، با اختلال مواجه شد و پس از مدتی دوباره شروع به کار کرد.

ارسال نظر