کد خبر:1309366
اشتراک گذاری
مرتب‌سازی نظرها براساس:

استقبال مردم از اپلیکیشن لنز در زمان پخش برنامه‌های انتخاباتی

اپلیکیشن لنز

رسانه کلیک – برنامه‌های انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری، بیش از ۳۳ میلیون دقیقه از اپلیکیشن لنز ایرانسل تماشا شد.

به گزارش کلیک، به نقل از پیوست؛ لنز نام اپلیکیشن تلویزیون اینترنتی ایرانسل است که هم‌زمان با آغاز برنامه‌های تبلیغاتی کاندیداهای سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری، از ۷ تا ۲۶ خردادماه اقدام به فعال کردن هفت شبکه اختصاصی ۲۴ ساعته برای هفت کاندیدای این انتخابات و نیز شبکه ویژه ریاست‌جمهوری کرده بود.

برنامه‌های پخش‌شده از اپلیکیشن لنز در جریان انتخابات

اپلیکیشن لنز چهار مناظره اختصاصی و سه مناظره سراسری کاندیداها را پوشش داده و در کنار این برنامه‌ها، بیش از ۲ هزار محتوای تولیدی نیز از طریق لنز، برای مخاطبان نمایش داده شد. همچنین برنامه‌های انتخاباتی خبرگزاری فارس نیز از این رسانه پخش شد.

کلیه این برنامه‌ها طبق آمار به‌دست‌آمده مجموعا 33 میلیون دقیقه توسط کاربران این تلویزیون اینترنتی مشاهده شدند و برای اطلاع‌رسانی این برنامه‌ها، به مشترکان ایرانسل پیامک و به مشترکان اپلیکیشن لنز نوتیفیکیشن ارسال شد.

شبکه اختصاصی ابراهیم رئیسی بیشترین آمار بازدید را داشته است

در بازه زمانی یادشده، شبکه اختصاصی ابراهیم رئیسی- رئیس‌جمهور منتخب- با بیشترین میزان اقبال از سوی مخاطبان، ۲ میلیون و ۸ هزار و ۸۱۳ دقیقه بازدید داشت.

شبکه اختصاصی کاندیداهای دیگر به ترتیب آقایان جلیلی یک‌میلیون و ۸۴۹ هزار و ۲۴۷ دقیقه، رضایی یک‌میلیون و ۷۴۸ هزار و ۷۲۸ دقیقه، همتی ۷۰۴ هزار و ۶۰۳ دقیقه، زاکانی ۴۹۴ هزار و ۸۱۹ دقیقه، قاضی‌زاده‌ هاشمی ۴۱۱ هزار و ۴۱۴ دقیقه و مهرعلیزاده ۳۵۶ هزار و ۴۸۲ دقیقه بازدید داشتند.

آمار بازدید از مناظره‌های اختصاصی لنز

در این شبکه مناظره‌های اختصاصی نیز پخش شد که برخی از آن‌ها بسیار مورد توجه مردم واقع شدند. مناظره مهدی مطهرنیا با ابوالفضل ظهره‌وند، محمد نمازی با سید محمد حسینی، عباس سلیمی نمین با علی تاجرنیا و محمد عطریانفر با ناصر ایمانی برگزار شد که به‌طور میانگین هر کدام بیش از نیم میلیون دقیقه دیده شدند.

پخش برنامه‌های انتخاباتی تولیدشده توسط شبکه‌های مختلف صداوسیما از اپلیکیشن لنز

این تنها بخشی از برنامه‌های لنز برای دوره انتخابات بود. بخش دیگری از برنامه‌ها نیز شامل برنامه‌های انتخاباتی تولیدشده توسط شبکه‌های مختلف صداوسیما بود که بنا به آمار به‌دست‌آمده ۵ میلیون و ۷۱ هزار و ۷۴۴ دقیقه مشاهده شدند.

همچنین اخبار حاکی از آن است که در فاصله زمانی ۷ تا ۲۶ خرداد ماه، نزدیک به یک‌میلیون کاربر یکتا از لنز برای تماشا و پیگیری برنامه‌های انتخاباتی کاندیداها استفاده کردند.

نظرها

سر‌خط آخرین خبرها

خبرهای بیشتر
اضافه شدن قابلیت پرش و تانک به Halo infinite در بروزرسانی جدید

سازنده بازی هالو اینفینیت روز جمعه اعلام کرد در بروزسانی بعدی این بازی، تانک...

بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام
نحوه بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام به تمام روش‌های ممکن

هک شدن اکانت اینستاگرام بدترین اتفاقی است که می‌تواند برای یک کاربر بیفتد....

ماجرای تصویر ارسالی جنجالی کاوشگر ناسا از مریخ چیست؟
ماجرای تصویر ارسالی جنجالی کاوشگر ناسا از مریخ چیست؟

مریخ‌نورد کنجکاوی ناسا به‌تازگی تصویری از یک پدیده عجیب در سطح سیاره مریخ...

صفر تا صد اخذ ویزای کانادا با نیلگام

شاید شما هم در سال جدید به دنبال این باشید تا تغییری اساسی و مهم در روند زندگی...

ارسال پیام برای موجودات فضایی تا سال 2023
ارسال پیام برای موجودات فضایی تا سال 2023

دانشمندان در نظر دارند تا سال 2023 با ارسال پیام برای موجوات فضایی، امکان...

زمان ثبت نام جاماندگان یارانه ها کی است؟

با اعلام سخنگوی دولت، زمان ثبت نام جاماندگان یارانه ها در سال 1401 به زودی...

هر آن چیزی که در مورد پروتکل کنترل انتقال یا TCP باید بدانید

برای اینکه به شما بگوییم پروتکل TCP چیست، باید یک قصه‌ای برای‌تان تعریف کنیم.

کسب‌وکار و فعالیت‌های اینترنتی رو به توسعه با خدمات سرور مجازی تحویل آنی

توسعه کسب‌وکار و ثبات خدمات با سرور مجازی

لیست بازی های ممنوعه در ایران | کدام بازیها در ایران ممنوع هستند؟
همه محصولات اپل به درگاه USB-C مجهز می شوند؟

یک کارشناس حوزه گوشی های هشومند مدعی شد به زودی برخی دیگر از محصولات اپل هم به...

متوقف کردن پخش خودکار ویدیوها در اینستاگرام
نحوه متوقف کردن پخش خودکار ویدیوها در اینستاگرام

اینستاگرام یکی از پر مصرف‌ترین برنامه‌ها برای حجم اینترنت است. اما اگر...