اپلیکیشن های تماس تصویری دوئو و میت با یکدیگر ادغام می‌شوند

رسانه کلیک - کمپانی گوگل می‌خواهد اپلیکیشن های تماس تصویری دوئو و میت را تا ۲ سال آینده با یکدیگر ادغام کند. در حال حاضر برخی ویژگی‌های دوئو به میت اضافه خواهد شد.

اپلیکیشن های تماس تصویری دوئو و میت با یکدیگر ادغام می‌شوند

بسیاری از سرویس‌های واپلکیشن‌هایی که گوگل در زمینه ارتباطات طی سال‌های گذشته معرفی کرده است با شکست روبه‌رو شدند. با این وجود شرکت نرم‌افزاری بزرگ گوگل در حال حاضر قصد دارد تا سرویس‌های جدیدی را معرفی کند که شاید یکی از آن‌ها موفق شود.

کمپانی گوگل معمولا چند ماه پس از معرفی یک اپلیکیشن ارتباطی ویژگی‌های آن را به یک اپلیکیشن ارتباطی دیگر منتقل می‌کند یا به طور کامل آن اپلیکیشن را کنار می‌گذارد. سپس با گذشت چند ماه اپلیکیشن‌های گوگل معرفی می‌شوند.

در حال حاضر مشابه این اتفاق برای اپ دوئو نیز رخ داده است. این اپ یک ابزار برای برقرار تماس تصویری است. با این وجود سران گوگل تصمیم گرفتند تا برخی ویژگی‌های آن را به گوگل میت اضافه کنند و اپلیکیشن های تماس تصویری دوئو و میت را ادغام کنند.

در حقیقت این تصمیم به وسیله مدیر بخش جی سویت گوگل به نام خاویر سولترو گرفته شده است. او معتقد است گوگل نباید ۲ اپلیکیشن تماس تصویری داشته باشند. او قصد دارد که گوگل میت را در اختیار کاربران معمولی و کسب‌وکارها قرار دهد همچنین خدمات گوگل دوئو را نیز در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد.

شرکت دوئت مسئولیت ادغام پروژه‌های ۲ اپلیکیشن را داخل شرکت گوگل دارد. نام آن نیز ترکیبی از نام‌های اپلیکیشن‌های دوئو و میت است. در حال حاضر مشخص نیست که آیا گوگل میت نام خود را به گوگل دوئت تغییر می‌دهد یا خیر.

به نظر می‌رسد ادغام کامل این ۲ اپ به مدت زمان زیادی نیاز دارد. تقریبا ۲ سال طول می‌کشد که اپلیکیشن دوئو و میت با یکدیگر ادغام شوند. با این وجود در چندماه آینده برخی از ویژگی‌های گوگل دوئو به میت اضافه خواهد شد.

ارسال نظر