اپل آپدیت نرم افزاری جدیدی را برای آیفون، مک و آیپد منتشر کرد

رسانه کلیک - کمپانی اپل آپدیت نرم افزاری و نسخه جدید سیستم عامل را برای گوشی‌های هوشمند آیفون، تبلت‌های آیپد و کامپیوترهای مک منتشر کرده است. این به‌روزرسانی‌ها بر رفع باگ تمرکز دارند و یکی از آخرین نسخه‌ها قبل از عرضه به‌روزرسانی کلی iOS 14 به شمار می‌روند.

اپل آپدیت نرم افزاری جدیدی را برای آیفون، مک و آیپد منتشر کرد

در حال حاضر به روزرسانی برای دستگاه‌های iPadOS 13.6.1 و iPadOS 13.6.1 و macOS 10.15.6 به نام Supplemental Update منتشر شده است. به‌روزرسانی‌های iOS و iPadOS که با دو نقطه‌ی ممیزی منتشر می‌شوند معمولا شامل بهینه‌سازی‌هایی مانند رفع باگ هستند. نسخه‌ای که یک نقطه ممیزی دارد نیز قابلیت‌های جدیدی را به کاربران ارائه می‌کند. با این به‌روزرسانی جدید باگ سبز شدن نمایشگر آیفون نیز رفع شده است.

به‌روزرسانی‌هایی که کمپانی اپل به تازگی منتشر کرده است می‌تواند چند باگ جزئی را در دستگاه‌های اپل رفع کند. رفع مشکل پاک کردن حافظه در برخی دستگاه‌ها نیز یکی از بهبودهایی است که در نسخه جدید سیستم عامل‌های ویژه اپل مشاهده می‌شود. یکی از مشکلات رایجی که بسیاری از کاربران نسخه قبلی iOS و iPadOS با آن رو به رو بودند غیرفعال شدن اعلان‌های مربوط به Exposure Notifications است که خوشبختانه در نسخه جدید برطرف شده است.

یکی از مشکلات بزرگی که آپدیت نرم افزاری جدید macOS Catalina 10.15.6 برای کامپیوترهای مک برطرف کرده است عدم پایداری در اجرای اپلیکیشن‌های مجازی‌سازی بود که در نسخه‌ آپدیت نرم افزاری جدید رفع شده است. مشکل دیگری نیز فقط در کامپیوتر آی‌مک جدید (رتینا 5K با نمایشگر ۲۷ اینچی محصول ۲۰۲۰) مشاهده می‌شد که با روشن کردن سیستم از حالت اسلیپ ارتباط داشت. این مشکل نیز در نسخه جدید رفع شده است. این به‌روزرسانی‌ها برای دستگاه‌های اپل به مرور زمان برای همه کاربران سراسر جهان منتشر خواهد شد.

ارسال نظر