اپل تاریخ برگزاری رویداد جدید خود را به صورت رسمی اعلام کرد

رسانه کلیک - اپل تاریخ رویداد خود را به صورت رسمی اعلام کرد. گوشی‌های سری آیفون ۱۲ را در ۱۵ سپتامبر یا ۲۵ شهریور و در ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه به وقت ایران رونمایی خواهد کرد. گفته می‌شود اپل از اپل واچ ۶ نیز در این رویداد رونمایی می‌کند.

اپل تاریخ برگزاری رویداد جدید خود را به صورت رسمی اعلام کرد

اپل امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا محصولات خود را کمی دیرتر نسبت به سال‌های قبل برگزار می‌کند. با وجود آنکه اپل تاریخ محصولات خود را اعلام کرده است اما اطلاعات دقیقی از آن منتشر نکرده است. گفته می‌شود که اپل از ۴ آیفون جدید رونمایی می‌کند که مدل استاندارد آن مجهز به صفحه نمایش ۵/۴ و ۶/۱ اینچی خواهند بود. همچنین مدل‌های پرو از نمایشگر ۶.۱ و ۶.۷ اینچی بهره می‌برند.

به احتمال زیاد مدل‌های پرو دارای دوربین اصلی سه گانه خواهند بود و نسخه‌های استاندارد به دوربین اصلی دوگانه مجهز خواهند شد. علاوه بر این موضوع، انتظار می‌رود اپل برای نسخه پرو گوشی‌های آینده خود نمایشگر با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز درنظر بگیرد.

تمام این گوشی‌های هوشمند از صفحه نمایش OLED‌ بهره می‌برند و برای اولین بار اپل این پنل باکیفیت را تنها در نسخه‌های گران‌قیمت مورد استفاده قرار نمی‌دهد. علاوه بر این موضوع، انتظار می‌رود این محصولات قادر به پشتیبانی از شبکه 5G باشند. گوشی‌های سری آیفون ۱۲ دارای فریم فلزی با طراحی چهارگوش مشابه با آیفون ۴ یا آیپد پرو جدید خواهند بود.

طبق گزارش‌های منتشر شده، در رویداد اپل تنها با گوشی‌های سری آیفون ۱۲ ملاقات نخواهیم کرد، بلکه این کمپانی از آیپد ایر جدید با مشابه با آیپد پرو و حاشیه‌های بسیار کم نمایشگر نیز رونمایی خواهد کرد. در این مراسم احتمالا دو نسخه اپل واچ نیز معرفی خواهد شد که یکی از آن‌ها اپل واچ سری ۶ به عنوان جایگزین اپل واچ سری ۵ خواهد بود. ساعت هوشمند دوم با قیمت پایینتر، به عنوان جایگزین اپل واچ سری ۳ در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر