اپل در حال تولید ایرپاد پرو لایت بدون ویژگی حذف نویز

رسانه کلیک - اپل در حال حاضر روی ایرپاد پرو لایت خود کار می کند اما این نسخه ویژگی حذف نویز ندارد و احتمالا به همین دلیل با قیمت پایین تری عرضه می شود.

اپل در حال تولید ایرپاد پرو لایت بدون ویژگی حذف نویز

اپل تایید کرده است که در حال کار روی نسخه ایر پاد پرو لایت خود است. این نوع جدید از ایرپادهای محبوب TWS این کمپانی، بدون ویژگی محبوب حذف نویز وارد بازار می شود و به همین دلیل به نظر می رسد که با قیمت پایین تری عرضه شود.

طبق گزارش TheElec، این غول فناوری در حال کار روی چنین محصولی است تا حضور خود را در بازار هنذفری‌های بی سیم که چند وقت اخیر رشد چشمگیری داشته است، گسترش دهد. در این گزارش آمده است که نسخه ایرپاد پرو لایت بدون ویژگی حذف نویز، در نیمه اول سال آینده به بازار عرضه می شود. در حال حاضر، این شرکت با یک شریک داخلی در حال توسعه محصول SiP حاوی 'H1' و تراشه درایور صوتی ایرپاد است.

SiP موجود شکلی گرد دارد، در حالی که انتظار می رود نسخه لایت آینده یک طراحی مربعی شکل ساده داشته باشد. بر اساس این گزارش، قرار است امسال تأیید کیفیت این محصول انجام شود و تولید آن در سال 2021 آغاز شود. طبق گزارش یک منبع نزدیک، قیمت این محصولات جدید حدود 20 درصد کمتر از قیمت ایرپاد پرو با فناوری حذف نویز خواهد بود.

ظاهرا اپل در ابتدا قصد داشت از ایرپاد پرو لایت بلافاصله پس از ایرپاد پرو پایه رونمایی کند. اما چون تقاضا و محبوبیت ایرپاد پرو بیش از حد انتظار بود، شرکت مجبور شد برای به حداکثر رساندن فروش خود، محصول را به تأخیر بیندازد. اپل یکی از محبوب ترین برندها در بازار محصولات صوتی است، بنابراین اقدام به رونمایی از ایرپادها با قیمت مناسب تر باعث می شود اپل در این صنعت جایگاه بهتری بدست آورد.

ارسال نظر