اپل در سیاست‌های مربوط به رفع باگ اپلیکیشن های اپ استور تغییراتی ایجاد کرد

رسانه کلیک - کمپانی اپل بیانیه‌ای رسمی مبتنی بر ایجاد تغییرات جدید در سیاست‌های مربوط به توسعه‌دهندگان اپلیکیشن های اپ استور منتشر کرده است.

اپل در سیاست‌های مربوط به رفع باگ اپلیکیشن های اپ استور تغییراتی ایجاد کرد

اپل اعلام کرده است که در سیاست جدید خود رفع باگ اپلیکیشن های اپ استور به‌دلیل نقض‌ دستورالعمل‌های اپل تاخیر نخواهد داشت. اپل در رویداد WWDC نیز درباره این موضوع صحبت کرده بود.

سیاست‌های اپل در ماه‌های اخیر توجه بسیاری از افراد را جلب کرده است. به دلیل سخت‌گیری‌های کوپوتینویی‌ها درباره سیاست‌های پلتفرم اپل، اپلیکیشن‌هایی که قصد داشتند سیستم پرداختی اپ استور را دور بزنند حذف شدند.

اپل به تازگی اعلام کرده است که همه توسعه‌دهندگان حتی آن‌هایی که با تیم بازبینی اپل به مشکل بر می‌خورند می‌توانند باگ‌های اپلیکیشن را برطرف کنند. بنابراین طبق سیاست‌های جدید اپل رفع باگ‌ نرم‌افزاری به‌دلیل نقض دستورالعمل‌های اپل تا به‌روزرسانی بعدی تاخیر نخواهد داشت. توسعه‌دهندگان نیز می‌توانند در به‌روزرسانی بعدی مشکل نقض قوانین را حل کنند.

در حال حاضر اپل سخت‌گیری زیادی در سیستم پرداختی اپ‌‌‌استور دارد و پلتفرم‌هایی که قوانین آن را رعایت نکنند حذف می‌کند. این موضوع کاربران را کمی ناراحت کرده بود اما ایجاد تغییرات جدید در اپ‌استور می‌تواند رضایت بسیاری از کاربران را جلب کند.

به نظر می‌رسد سیاست‌های جدید اپل می‌تواند در اختلافات بیسکمپ، توسعه‌دهنده‌ی Hey با اپل به نفع آیفون تمام شود. در گذشته در این اپلیکیشن باگی ایجاد می‌شد که با قوانین اپ‌استور سازگار نبود. اپل نیز آن اپلیکیشن را از پلتفرم خود حذف می‌کند تا توسعه‌دهندگان در به‌روزرسانی جدید برنامه باگ را رفع می‌کردند. این موضوع می‌توانست در مسائل به وجود آمده بین اپل و Hey به‌ضرر اپل تمام شود که به آن اجازه‌ی رفع باگ‌ امنیتی داده نشد.

ارسال نظر