اپل واچ سری ۵ با فروش فوق‌العاده خود در نیمه اول ۲۰۲۰ رکوردشکنی کرد

رسانه کلیک - آمار به دست آمده از بازار ساعت‌های هوشمند نشان می‌دهد اپل واچ سری ۵ و سری ۳ فروش فوق‌العاده‌ای در سال جاری میلادی داشته‌اند.

اپل واچ سری ۵ با فروش فوق‌العاده خود در نیمه اول ۲۰۲۰ رکوردشکنی کرد

اپل در نیمه اول سال ۲۰۲۰ توانسته است نیمی از درآمد بازار ساعت‌های هوشمند را به حساب بانکی خود واریز کند که گفته می‌شود رشد مناسبی نسبت به سهم ۴۳/۲ درصدی آن در نیمه اول سال ۲۰۱۹ داشته است. این کمپانی با افزایش ۲۲ درصدی عرضه محصولات خود بسیار مناسب ارزیابی می‌شود.

با وجود همه‌‌گیری کرونا درآمد شرکت‌ها همچنان رشد داشته است و اپل واچ سری ۵ و پس از آن اپل واچ سری ۳ به پرفروش‌ترین ساعت‌های هوشمند نیمه اول سال جاری میلادی تبدیل شد‌ه‌اند. پس از آن‌ها نیز ساعت‌های هواوی واچ GT2، سامسونگ گلکسی واچ اکتیو ۲ و Imoo Z3 5G رتبه بعدی پرفروش‌ترین ساعت‌های هوشمند را دارند.

درآمد بالای هواوی نسبت به سامسونگ با توجه به فروش بالای محصولات در ابتدای سال ۲۰۲۰ منطقی به نظر می‌رسد. با اینکه هیچ‌کدام از محصولات گارمین در پنج ساعت پرفروش امسال نبودند، این شرکت از نظر درآمد مقام دوم را دارد. گفته می‌شود محصولات خانواده «Forerunner» و «Fenix» در این بازه زمانی عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند.

فروش بالای محصولات گارمین با توجه به عملکرد نامناسبی که فیت‌بیت داشته است عجیب به نظر می‌رسد. این شرکت‌ها به صورت مستقیم با هم رقابت می‌کنند اما فیت‌بیت فروش زیادی در بخش گجت‌های سلامتی و ورزشی دارد.

با این وجود ساعت‌های هوشمند فیت‌بیت نتوانستند فروش زیادی داشته باشند و طبق آمار رتبه هفتم را دارند. پس از آن نیز برند «فسیل» با سهم ۲/۱ رتبه هشتم این لیست را دارد. گفته می‌شود که سیستم Wear OS گوگل در بازار سهمی معادل ۱۰ درصد دارد که بسیار پایین‌تر از watchOS است.

ارسال نظر