اپل واچ ۷ در رویداد اپل به صورت رسمی معرفی شد

شرکت اپل امشب رویداد خود را برگزار کرد. در این مراسم، این شرکت ساعت هوشمند اپل واچ ۷ را رسما معرفی کرد. نسل هفتم این ساعت ویژگی‌های جدیدی دارد و نسبت به نسل پیشین خود ارتقا پیدا کرده است.

اپل واچ ۷ در رویداد اپل به صورت رسمی معرفی شد

اپل واچ ۷ معرفی شد

رویداد اپل ۲۰۲۱ با تمرکز بر معرفی محصولات جدید اپل امروز صبح برگزار شد. این غول تکنولوژی در کنار معرفی خانواده آيفون ۱۳ و آیپد ۲۰۲۲، از گجت پوشیدنی جدید خود نیز صحبت کرد. در طول اجرای رویداد اپل ۲۰۲۱، این شرکت از هفتمین نسل از اپل واچ رونمایی کرد.

اپل واچ ۷ با طراحی جدید معرفی شده است که ظاهر زیبایی دارد. ساعت جدید کوپرتینویی‌ها دارای لبه‌هایی گرد با انحنا در کنار صفحه نمایش است. همچنین، این ساعت مبتنی بر سیستم‌عامل WatchOS 8 است.

ساعت Apple Watch Series 7 ساعت Apple Watch Series 7

صفحه نمایش این ساعت هوشمند بزرگ‌تر از نسل پیشین خود است. به طوری‌ که، نمایش پیام‌ها و اعلانات با کیفیت بهتری در نمایشگر ساعت نمایش داده می‌شود. همچنین، به اپل واچ ۷ یک کیبورد تمام صفحه QWERTY اضافه شده است. کاربران با استفاده از این کیبورد می‌توانند به پیام دوستان خود پاسخ دهند.

جنس صفحه نمایش از کریستال نشکن استفاده شده است. بنابراین، اپل واچ ۷ در برابر ضربه، خش، گرد و غبار و شکستن مقاوم خواهد بود. صفحه نمایش این ساعت ۷۰ درصد روشن‌تر از نسل قبلی خود است. همچنین، حاشیه‌های دور ساعت ۱.۷ میلی‌متر است.

امکانات سلامتی جدیدی در کنار سنسورهای همیشگی ساعت‌های اپل به Apple Watch Series 7 اضافه شده است. کاربران می‌توانند برای ورزش کردن و چک کردن سلامتی بدن خود، بیش از پیش از ویژگی‌های فراوان اپل واچ ۷ استفاده کنند. همچنین، واچ فیس‌های جدیدی به همراه شخصی‌سازی‌ کردن‌ آنها در ساعت جدید اپل اضافه شده است.

"رنگ‌های

جالب است بدانید، به لطف اضافه شدن USB Type-C، این ساعت از تکنولوژی Fast Charging پشتیبانی می‌کند. بنابراین، میزان شارژ اپل واچ ۷ سرعت بیشتری گرفته است. گفتنی است، میزان شارژدهی ساعت افزایش پیدا کرده و به مدت یک روز شارژ باتری نگه می‌دارد.

ساعت هوشمند اپل واچ سری ۷ در پنج رنگ گوناگون عرضه خواهد شد. اپل در نظر دارد پاییز امسال ساعت هوشمند خود را با قیمت ۳۹۹ دلار در دسترس قرار دهد.

نظر شما درباره اپل واچ ۷ چیست؟ آیا مایل به خرید این ساعت هستید؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر