اپل ۲۰ شهریورماه فروشگاه روی آب خود در سنگاپور را افتتاح می‌کند

رسانه کلیک - کمپانی اپل اعلام کرد که به زودی اولین فروشگاه روی آب شناور خود در سنگاپور را افتتاح می‌کند. این سومین فروشگاه اپل در کشور سنگاپور به شمار می‌رود.

اپل ۲۰ شهریورماه فروشگاه روی آب خود در سنگاپور را افتتاح می‌کند

جدیدترین فروشگاه اپل امکانات جذابی برای افراد دارد. این فروشگاه که در سنگاپور افتتاح می‌شود روی آب شناور خواهد بود. اپل سه فروشگاه دیگر نیز در سنگاپور دارد. طراحی فروشگاه جدید عجیب و منحصر به فرد خواهد بود. اپل نیز به صورت رسمی اعلام کرد که این فروشگاه در ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۰ یا ۲۰ شهریور به بهره‌برداری می‌رسد.

فروشگاه موردبحث اپل که روی آب شناور است، سومین فروشگاه این شرکت در سنگاپور لقب می‌گیرد. فروشگاه موردبحث درون سازه‌ای کروی‌شکل در تفریحگاه مارینا بی سندز واقع شده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد که تاریخ افتتاح نخستین فروشگاه اپل در سنگاپور به سال ۲۰۱۷ برمی‌گردد؛ این فروشگاه در نزدیکی مرکز خرید بزرگ نایتسبریج قرار دارد. اپل همچنین در ماه جولای سال گذشته‌ی میلادی (تیر و مرداد ۱۳۹۸) دومین فروشگاه حضوری خود را در فرودگاه جول چانگی احداث کرد.

فروشگاه شناور اپل، سازه‌‌ی گنبدی‌شکل شیشه‌ای است که طبق اطلاعات رسمی، از ۱۱۴ قطعه شیشه ساخته شده که توسط ۱۰ قطعه‌ی باریک عمودی به یکدیگر متصل هستند. این فروشگاه نمایی ۳۶۰ درجه از شهر سنگاپور ارائه می‌دهد. به‌علاوه در بخش بالایی سازه، حفره‌ای وجود دارد تا در طول روز درون فروشگاه با نور طبیعی روشن باشد. شب‌هنگام، پنل شیشه‌ای فروشگاه، جلوه‌ی نوری بسیار جذابی تولید می‌کند. فروشگاه مارینا بی سندز افزون‌بر اینکه نخستین فروشگاه شناور اپل به‌حساب می‌آید، نخستین فروشگاهی است که اتاق هیئت‌مدیره‌اش در زیر آب جای گرفته. کسب‌و‌کارها و توسعه‌دهندگان می‌توانند از این اتاق برای برگزاری جلسات با مقامات فروشگاه اپل استفاده کنند.

فروشگاه شناور اپل بیستم شهریورماه به‌صورت رسمی باز می‌شود و اهالی کوپرتینو قصد دارند نهایت احتیاط را در دستور کار قرار دهند تا این فروشگاه به محلی برای شیوع ویروس کرونا تبدیل نشود. در همین راستا اپل می‌گوید محدودیتی برای تعداد افرادی که می‌توانند به‌صورت هم‌زمان درون فروشگاه حضور داشته باشند تعیین کرده است. به‌علاوه تمامی افراد باید ماسک به‌صورت بزنند و الزامات بهداشتی را رعایت کنند. کسانی که به بازدید از فروشگاه علاقه دارند باید ابتدا وارد وب‌سایت رسمی اپل شوند و زمان مشخصی را برای این کار رزرو کنند.

ارسال نظر