اپیک گیمز اکنون حمایت مایکروسافت را به همراه دارد

رسانه کلیک - درگیری‌های اپل و اپیک گیمز پایان‌ناپذیر شده است. پس از جلوگیری اپل از دسترسی اپیک گیمز به کیت توسعه‌دهنده، اکنون مایکروسافت برای جلوگیری از مشکلت احتمالی در صنعت گیم از اپیک گیمز حمایت می‌‌کند.

اپیک گیمز اکنون حمایت مایکروسافت را به همراه دارد

اپل به دلیل نقض قوانین توسط اپیک گیمز از دسترسی او به موتور آنریل جلوگیری کرده است. اپیک گیمز نیز در دادگاه درخواست کرد تا زمانی که نتیجه این پرونده مشخص نشده است اجازه این کار به اپل داده نشود.

اپل در پاسخ به درخواست این شرکت اعلام کرده است که همچنان به اجرای سیاست‌های پیشین خود می‌پردازد. این مشکلات باعث شد مایکروسافت که یکی از بزرگترین شرکت‌های فناوری جهان است از اپیک حمایت کند. مایکروسافت اعلام کرده است که دسترسی به موتور آنریل برای صنعت گیم ضروری است و در صورت عدم دسترسی به آن ممکن است مایکروسافت و سایر سازندگان بازی را که از این موتور استفاده می‌کنند با مشکلاتی روبه‌رو کند.

به گفته مدیر مایکروسافت سازندگان گیم اکنون سه راه‌حل توقف کامل توسعه بازی، ادامه دادن به توسعه بازی و عدم پشتیبانی از محصولات اپل را دارند. گفته می‌شود که این اقدام اپل باعث می‌شود باگ‌ها برطرف نشوند و کاربران به به‌روزرسانی جدید دسترسی نداشته باشند در نتیجه زیان‌های زیادی به صنعت گیم وارد خواهد شد.

مایکروسافت با حمایت از این شرکت اعلام کرده است که با قطع دسترسی به موتور آنریل مشکلات بازی باقی خواهند ماند و حمایت از بازی‌های محبوبی مانند «فورتزا» نیز قطع خواهد شد. در ادامه این جریان مدیر ایکس باس نیز از اپیک گیمز حمایت کرد و دسترسی به موتور آنریل را حق آن دانست. به گفته او اطمینان از دسترسی این شرکت به موتور آنریل اقدام مناسبی برای گیمرها و توسعه‌دهندگان است.

ارسال نظر