ایرباد جدید بیتس استودیو بادز در دنیای واقعی مشاهده شد!

رسانه کلیک - لبران جیمز، بسکتبالیست سرشناس آمریکایی با انتشار پستی در اینستاگرام، ایرباد جدید بیتس استودیو بادز (Beats Studio Buds) را پیش از عرضه رسمی آن به نمایش گذاشت.

ایرباد جدید بیتس استودیو بادز در دنیای واقعی مشاهده شد!

اپل به زودی بیتس استودیو بادز را وارد بازار خواهد کرد؛ یک ایرباد بی‌سیم واقعی که تحت برند بیتس ساخته می‌شود. اما این‌طور که به نظر می‌رسد بسکتبالیست آمریکایی یعنی لبران جیمز، نتوانسته تا زمان عرضه رسمی صبر کند. وی تصویری را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته که در آن مشغول استفاده از این ایرباد است.

از آنجایی که تصویر از فاصله نسبتا دور گرفته شده است، نمی‌توان جزئیات دستگاه را به خوبی مشاهده کرد. با این حال ایرباد لبران جیمز شباهت بسیاری با تصاویر و ویدئوهای منتشر شده از بیتس استودیو بادز و اسناد موجود در FCC دارد. این محصول احتمالا در سه رنگ مشکی، سفید و قرمز به بازار می‌آید.

البته این را اضافه کنیم که جیمز مدت‌هاست که برای بیتس تبلیغ می‌کند و به نوعی پروموتر کمپانی به حساب می‌آید. شاید جالب باشد بدانید در المپیک 2008 چین، کل اعضای تیم بسکتبال آمریکا با هدفون‌های بیتس (هر کدام به ارزش 350 دلار) از هواپیما پیاده شدند تا شهرت شرکت از این نیز بیشتر شود.

هدفون‌های بیتس به طور کلی طرفداران بسیاری بین بازیکنان و هنرمندان دارند. به گزارش 9to5Mac، محفظه شارژ بیتس استودیو بادز درست شبیه به ایرپاد اپل است. از دیگر مشخصات دستگاه می‌توان به قابلیت حذف نویز و جفت شدن خودکار با محصولات اپل و دستیار صوتی سیری اشاره کرد. البته کاربر برای استفاده از قابلیت آخر باید عبارت Hey Siri را تکرار کند. متأسفانه شرکت کوپرتینویی هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه رسمی این محصول به بازار اعلام نکرده است.

ارسال نظر