ایرباد جدید سونی XF-1000XM4 ممکن است قیمت بالایی داشته باشد

رسانه کلیک - طبق گزارش منتشر شده، ایرباد جدید سونی ممکن است قیمت بالایی داشته باشد. البته این هزینه متناسب با عملکرد محصول خواهد بود.ممکن است از قیمت ایرباد جدید سونی تعجب کنید. ایرباد XF-1000XM4 سونی جدیدترین هدفون بیسیم این شرکت است که اخیرا اطلاعات آن لو رفته است. سایت Android Police اطلاعاتی را از وبلاگ The Walkman پیدا کرده است. این اطلاعات از یک فهرست اسلواکیایی دیده شده است که قیمت ایرباد جدید سونی را نشان می‌دهد.

ایرباد جدید سونی XF-1000XM4 ممکن است قیمت بالایی داشته باشد

ممکن است از قیمت ایرباد جدید سونی تعجب کنید. ایرباد XF-1000XM4 سونی جدیدترین هدفون بیسیم این شرکت است که اخیرا اطلاعات آن لو رفته است. سایت Android Police اطلاعاتی را از وبلاگ The Walkman پیدا کرده است. این اطلاعات از یک فهرست اسلواکیایی دیده شده است که قیمت ایرباد جدید سونی را نشان می‌دهد.

بر اساس این اطلاعات، ایرباد XF-1000XM4 با قیمت ۲۸۰ یورو یا ۳۴۰ دلار عرضه خواهد شد. این قیمت با احتساب مالیات محاسبه شده است، اما تضمینی وجود ندارد که این مبلغ، هزینه نهایی این ایرباد باشد. با این اوصاف، ایرباد جدید سونی همچنان یکی از گرانترین ایربادهای بیسیم بازار شناخته خواهد شد.

لازم به ذکر است، نسل پیشین ایرباد سونی یعنی مدل XM3 با قیمت ۲۳۰ دلار عرضه شد. درحالی که ایرپاد پرو شرکت اپل با مبلغ ۲۵۰ دلار قیمت‌گذاری شده است. شرکت سونی شاید دلایلی برای ایرباد گرانقیمت خود داشته باشد.

اگر به اطلاعات فاش شده نگاهی بیاندازیم، متوجه می‌شویم ایرباد WF-1000XM4 دارای قابلیت حذف نویز قدرتمندی است. این ایرباد از پشتیبانی صوتی با وضوح بالا بهره می‌برد. همچنین، ایرباد XM4 صدای ۳۶۰ درجه دارد و از ویژگی‌های هوشمندی مانند مکث خودکار پخش برای مکالمات استفاده می‌کند.

با روشن کردن قابلیت ANC، کیس ایرباد تا ۱۶ ساعت باتری شارژ نگه می‌دارد. همچنین ممکن است با خاموش کردن آن،‌ ۸ ساعت بیشتر شارژ باتری خواهد داشت. این مشخصات می‌تواند به کاربر کمک کند تا یک روز معمولی را به خوبی سپری کند و به موسیقی گوش دهد.

هنوز تاریخ معرفی و عرضه آخرین ایرباد سونی مشخص نشده است. اما ممکن است سونی بزودی از هدفون بیسیم خود رونمایی کند. اگر سونی بتواند در آینده نزدیک ایرباد WF-1000XM4 را منتشر کند، ممکن است کاربران را از خرید مدل قبلی منصرف کند. همچنین، اگر قیمت نهایی این ایرباد تأیید شود، این امکان وجود دارد که مانع بزرگی برای خرید این ایرباد از سوی کاربران به وجود بیاید.

ارسال نظر