ایموجی‌های جذاب در نسخه بتا جدید واتساپ

پیام‌رسان واتس اپ WhatsApp در نسخه بتا جدید واتساپ برای اندروید، ایموجی‌های جذاب و جدیدی را قرار داده است.

ایموجی‌های جذاب در نسخه بتا جدید واتساپ

به گزارش اندروید پلیس (Android Police) نسخه بتا جدید واتساپ برای اندروید منتشر شده است و این‌بار مجموعه‌ای از ایموجی‌های جدید را به همراه دارد. این ایموجی‌ها با نسخه بتا ۲.۲۱.۱۶.۱۰ عرضه شده و شامل چند تغییر جالب توجه و بامزه در شکل ظاهری‌شان هستند.

کاربران اندروید با نسخه بتا جدید واتساپ ایموجی‌های بامزه‌ای را دریافت می‌کنند

کنسرسیوم یونیکد به‌روزرسانی Emoji 13.1 را با ایموجی‌های جدیدی منتشر کرد که قبلاً برای کاربران iOS و برنامه جی‌بورد گوگل عرضه شده بود. با این حال، واتساپ کتابخانه ایموجی‌های خود را طراحی می‌کند. مجموعه‌ای که بعضی از آن‌ها بر اساس لیست منتشرشده توسط کنسرسیوم و برخی دیگر توسط شرکت مادر WhatsApp، یعنی فیس‌بوک طراحی شده‌اند.

ایموجی‌های جدید در نسخه بتا جدید واتساپ

ایموجی‌های بامزه و سرگرم‌کننده‌ای که در نسخه بتا جدید واتساپ گنجانده شده‌اند، بسیار مشابه و یا حداقل دنباله‌ای از ایموجی‌های قبلی هستند. به عنوان مثال ایموجی جدیدی که زنی را با ریش نشان می‌دهد، بر اساس ایموجی صورت یک زن و فردی با ریش و تلفیق این دو با یکدیگر طرحی شده است. علاوه‌بر این موارد، اگر عبارت Fog را جستجو کنید، صورتکی در ابرها برایتان نمایش داده خواهد شد.

با این حال به خاطر داشته باشید که این ایموجی‌ها تنها در نسخه بتا جدید واتساپ وجود دارند. این بدان معناست که می‌توان کارهای بیشتری بر روی ایموجی‌ها انجام داد. به عنوان مثال امکان سفارشی‌سازی و تغییر در جنسیت و یا رنگ پوست برخی از ایموجی‌های جدید وجود داشته و قابل انجام است.

همچنین با جستجو در اینترنت، می‌توانید تعدادی از ایموجی‌های آی او اس را که به همراه Emoji 13.1 توسط کنسرسیوم یونیکد ارائه شده‌اند، مشاهده کنید. این موارد ممکن است با تصمیمات فیس‌بوک برای کاربران واتساپ متفاوت باشند.

در مجموع به نظر می‌رسد که پیام‌رسان WhatsApp قصد دارد تا با انتشار ویژگی‌های جدید و به روزرسانی‌های کاربردی، کاربران را راضی‌تر از همیشه نگه دارد. جدیدترین نسخه بتا واتساپ و ایموجی‌های دوست‌داشتنی‌اش، یکی از آن مواردی است که می‌تواند در این موضوع بسیار تاثیرگذار باشد.

همچنین بخوانید: ویژگی View Once به واتساپ اضافه می‌شود

منبع: گجت نیوز

ارسال نظر