کد خبر:1280046
اشتراک گذاری
مرتب‌سازی نظرها براساس:

اینستاگرام قابلیت نمایش پست ‌های پیشنهادی به صفحه اصلی را اضافه کرد

قابلیت نمایش پست ‌های پیشنهادی

رسانه کلیک -اینستاگرام به تازگی اعلام کرده است که قابلیت نمایش پست ‌های پیشنهادی به صفحه اصلی را پایین صفحه اصلی یا همان  Feed اضافه می‌کند. اینستاگرام این کار را برای راحت بودن کاربران در پیدا کردن محتواهایی که به آن علاقه دارند اعلام کرده است.

کاربران پس از رفتن به انتهای صفحه فید و نمایش پیام «You're all caught up» می‌توانند پست‌های پیشنهادی را مشاهده کنند. برای مثال اگر اکانت‌های مربوط به موادغذایی یا فضا را دنبال می‌کنید از الان به بعد می‌توانید پست‌های بیشتری را درباره این موضوع در پایان صفحه فید مشاهده کنید.

برای مثال اگر اکانت‌های مربوط به مواد غذایی یا فضا را دنبال می‌کنید، می‌توانید از این به بعد پست‌های بیشتری را درباره این موضوعات و در پایان صفحه فید مشاهده کنید. اینستاگرام علاوه بر آن از نمایش تبلیغات بین پست‌های پیشنهادی نیز خبر داده است که به جذابیت این پلتفرم برای بازاریابی و تبلیغات اضافه می‌کند.

اینستاگرام اعلام کرد که ممکن است کاربرانی که تا انتهای صفحه فید پایین نمی‌روند نتوانند پست‌های پیشنهادی را مشاهده کنند. از آن‌جایی که بسیاری از کاربران مدت زمان زیادی را برای تماشای ویدیو و تصاویر استوری صرف می‌کنند؛ تمایلی به اسکرول کردن تا انتهای صفحه فید ندارند.

 به گفته مدیر بخش Instagram Feed اینستاگرام با اجرای قابلیت نمایش پست ‌های پیشنهادی می‌خواهد محتواهای بیشتری را به کاربران نشان دهد. تا آن‌ها بتوانند پست‌هایی که به آن علاقه دارند و دنبال می‌کنند را مشاهده کنند.

 از آن‌جایی که صفحه Explore پست‌ها و اکانت‌های جدید را با توجه به اکانت‌های دنبال شده، پست‌های لایک شده و فاکتورهای دیگر نمایش می‌دهد. گفته می‌شود تب Explore در مقایسه با قابلیت پست‌های پیشنهادی، محتواهای بیشتری را درباره موضوعات مورد علاقه کاربران نشان می‌دهد. برای مثال اگر کاربر اکانت‌های زیادی را درباره فضا دنبال کرده باشد، هوش مصنوعی اینستاگرام پست‌های علمی دیگر از جمله فیزیک را در تب Explore نمایش خواهد داد.

به نظر می‌رسد ویژگی پست‌های پیشنهادی تکمیل کننده تب Explore است و کاربران پست‌های پیشنهادی را بعد از هر بار بازگشت به اینستاگرام خواهند دید. در صورت نمایش پست‌های نامربوط نیز کاربران می‌توانند گزینه «not interested» را با ضربه زدن روی آیکن سه دکمه در گوشه سمت راست انتخاب کنند.

نظرها

سر‌خط آخرین خبرها

خبرهای بیشتر
گفت و گو با دکتر اسماعیل خو کارشناس تجارت الکترونیکی و فعال حوزه فین تک

بزودی در تجارت و مراودات بانکی، از قاب موبایل و کامپیوتر بیرون خواهیم آمد

منع استفاده از اشخاص زیر 18 سال در تبلیغات فضای مجازی

مرکز پژوهش‌های مجلس پیش‌نویس طرحی با عنوان مسئولیت تأیید‌کنندگان در...

مقایسه گوشی زد فلیپ 4 سامسونگ با P50 پاکت هوآوی
مقایسه گوشی زد فلیپ 4 سامسونگ با P50 پاکت هوآوی

با رونمایی رسمی از گوشی های جدید سامسونگ، بسیاری به دنبال مقایسه مشخصات آن با...

معرفی ساعت هوشمند گارمین Enduro 2ر
معرفی ساعت هوشمند گارمین Enduro 2

ساعت هوشمند گارمین Enduro 2 با پنل خورشیدی و عمرباتری 550 روز معرفی شد.

اطلاعیه وزارت ارتباطات در خصوص عدم تخصیص اینترنت رایگان برخی خبرنگاران
جواب وزیر ارتباطات در خصوص عدم تخصیص اینترنت رایگان برخی خبرنگاران

پس از مشکل به وجود آمده در عدم ارائه اینترنت رایگان به برخی خبرنگاران، وزیر...

قیمت و مشخصات فنی گلکسی زد فلیپ 4
قیمت و مشخصات فنی گلکسی زد فلیپ 4

شرکت سامسونگ که اکنون به یکی از پیشگامان تولید گوشی‌های تاشو تبدیل شده، عصر...

جنجال شارژ اینترنت خبرنگاران به صورت گزینشی

به نظر می رسد وعده اهدای 200 گیگابایت اینترنت رایگان برای خبرنگاران که توسط...

چگونه نمایش عکس پروفایل واتساپ را برای مخاطبین خاص محدود کنیم؟

برای عدم نمایش عکس پروفایل واتساپ خود در واتساپ برخی مخاطبین خود، از آموزش...

مکادمی؛ آکادمی مهندس مکانیک

گروه آموزشی مکادمی به تولید آموزش‌های بسیار آموزنده و ارزشمند در حوزه...

تکنیک های افزایش فروش و افزایش فالوور در اینستاگرام

اگر شما هم از دسته افرادی هستید که بدنبال کسب در آمد از طریق ایسنتاگرام هستید...