شهروندان آمریکایی به‌زودی می‌توانند از 650 بانک بیت کوین بخرند

رسانه کلیک - پس از توافق یک قرارداد جدید میان صندوق ملی پول آمریکا (NCR) و گروه سرمایه‌گذاری دیجیتال نیویورک (NYDIG)، مردم آمریکا به‌زودی می‌توانند از 650 بانک بیت کوین خریداری کنند.

شهروندان آمریکایی به‌زودی می‌توانند از 650 بانک بیت کوین بخرند

خرید بیت کوین از بانک ها ممکن خواهد شد

فوربس گزارش داد که این قرارداد میان NCR و NYDIG بانک‌های محلی از جمله First Citizens Bank مستقر در کارولینای شمالی و اتحادیه‌های اعتباری از جمله اتحادیه اعتباری Bay در کالیفرنیا را قادر می‌سازد به مشتریان خود مبادله ارزهای دیجیتال را ارائه دهند.مبادلات بیت کوین در بانک های آمریکا

مبادلات در نرم‌افزار تلفن همراه ساخته شده توسط ارائه‌دهنده پرداخت‌ها انجام خواهد شد. این قرارداد باعث می‌شود تا بانک ها بدون نگرانی در مورد مقررات مربوط به مالکیت بیت کوین، گزینه‌های مبادله بیت کوین را ارائه دهند. به طور خلاصه، بانک ها می‌توانند به مشتریان خود اجازه دهند بدون اینکه خودشان سکه‌ای بخرند، بیت کوین معامله کنند.

بانک ها هیچ سکه‌ای برای مشتریان خود نگه نخواهند داشت؛ در عوض، سکه‌ها در برنامه‌های ساخته شده توسط شرکت ارائه‌دهنده پرداخت نگهداری می‌شوند.

مشتریان قراردادهای اختیار معامله ارز دیجیتال می‌خواهند

مدت‌هاست که مشتریان می‌خواهند به قراردادهای اختیار معامله ارزهای دیجیتال دسترسی داشته باشند. به دلیل فشار مشتریان بود که غول بانکداری گلدمن ساکس شروع به ارائه قراردادهای اختیار معامله بیت کوین و اتریوم کرد.

بیشتر بخوانید: گلدمن ساکس به دنبال آغاز قراردادهای آتی اتریوم است

یک نظرسنجی انجام شده در سال 2020 توسط Cornerstone Advisors نشان داد که 60 درصد از کاربران ارزهای دیجیتال مایل به استفاده از بانک‌های خود برای سرمایه‌گذاری در این حوزه هستند، اما در آن زمان، فقط 2 درصد از بانک‌ها مایل به ارائه این خدمات بودند.

با محبوبیت روزافزون بیت کوین، فشار مشتریان بانکی بیشتر شده است. مشتریان فقط یک تقاضا دارند، آنها می‌خواهند از طریق بانک خود ارزهای دیجیتال را مبادله کنند.

در حال حاضر بانک‌ها نمی‌توانند دارایی‌های ارز دیجیتال را خریداری کنند و این به دلیل خطوط قرمز و مسائل مقرراتی است. اما بانک‌ها به طور فزاینده‌ای در حال یافتن روش‌های جدید برای ارائه آنچه مشتریان می‌خواهند هستند.

با قراردادهایی مانند قرارداد NCR و NYDIG، بانک‌ها اکنون می‌توانند به مشتریان خود امکان دسترسی به قراردادهای اختیار معامله ارزهای دیجیتال را بدهند. با این کار بانک‌ها دیگر نیازی به خرید یا مالکیت دارایی‌هایی رمزارز نخواهند داشت.

650 بانکی که این معامله به آن‌ها اعمال می‌شود، 24 میلیون مشتری دارند. دسترسی 24 میلیون نفر به بازار ارزهای دیجیتال به معنای پذیرش و مقبولیت بیشتر است.

مردم به بانک ها اعتماد دارند. اگر مردم به بانک‌ها اعتماد نداشتند و از امنیت پول خود مطمئن نبودند، پول خود را به آن‌ها نمی‌سپردند؛ بنابراین هنگامی‌که یک بانک شروع به ارائه خدمات ارزهای دیجیتال کند، مشتریان این را به‌عنوان نشانه اینکه ارزهای دیجیتال در واقع یک نوع دارایی قابل‌اعتمادند، در نظر خواهند گرفت.

ارسال نظر