با این ده گجت به استقبال بهار بروید

ده گجیتی که برای تمیزکاری ضروری هستند را در مطلب زیر مورد بررسی قرار داده ایم.

با این ده گجت به استقبال بهار بروید

کلیک- سنت خانه تکانی در فصل بهار به زمانی بر می گردد که انسان ها به تمیر بودن خود اهمیت می دادند و برای بسیاری از ما، فصل بهار یعنی جارو کشیدن و وسایل خانه را جابه جا کردن.پس اگر برنامه دارید که اخر هفته تان را به گرد گیری و شست و شو بپردازید،گجت هایی وجود دارند که به کمک شما می آیند.اما بدانید که برای همه چیز هنوز رباتی ساخته نشده است.

Neato Botvac Connected هفتصد دلاری عملکر خارق العاده ای بر روی چوب های سخت و انواع فرش ها دارد و بسیار با دوام است.با این وسیله شما به هیچ نرم افزاری نیاز ندارید و می توانید روبات را به هرجا که خواستید برای تمیز کاری هدایت کنید.

تمیز کردن کف حمام کار طاقت فرسایی است، اما گاهی لازم است که این کار را انجام دهید. Brava Jet دویست دلاری حاوی سه پد متفاوت برای انواع سطوح می باشد. این دستگاه با فواره زدن مایعات لکه ها را از بین می برد . این دستگاه به راحتی می تواند در داخل اشپزخانه و حمام حرکت کند و به دلیل اندازه کوچکی که دارد می توانید ان را بر روی میز خود بگذارید.

در فصل بهار ذرات معلقی در هوا هستند که برای اشخاصی که از آلرژی رنج می برند باعث درد سر می شوند.استفاده از دستگاه تصفیه کننده هوا برای تصفیه کردن هوا از آلودگی ها و برخی ذرات معلق، برای این اشخاص امری ضروری است.اگر شما قصد خرید وسیله هوشمندی را دارید Airmega به قیمت۷۴۹ دلار بهترین گزینه است.شما می توانید با استفاده از نرم افزار نصب شده بر روی گوشی خود کیفیت هوای خود را کنترل کنید.

اگرچه با جارو کشیدن گرد و خاک و آشغال های رو فرش را بر می دارید،اما در حقیقت آن را تمیز نکرده اید. برای تمیز کردن فرش به فرش شوی نیاز دارید. Bissell Deep Clean Professional به قیمت ۱۸۹ دلار برای تمیز کردن فضولات حیوانات خانگی ساخته شده است اما برای بالا کشیدن کثیفی های داخل ریشه فرش که باعث عوض شدن رنگ فرش شما شده است نیز به کار می آید.

ما شما را با آمار های موجود درباره ی ذرات ریز گرد و خاک و سلول های پوستی نمی ترسانیم، اما همین بس که بگوییم تشک هایتان نیاز به تمیز کاری دارند.وسایل زیادی هستند که این کار را انجام می دهند اما شما قطعا به یک جارو برقی و آب داغ نیاز دارید، Dayson جاروی قابل حملی را مختص تشک به اسم Dyson V6 Mattress با قیمت ۲۴۴ دلار ساخته است.

بسیاری از مردم این نگرانی را دارند که چه چیزی درون شوینده هایشان است.به همین علت Force Of Nature ۹۰ دلاری تضمین کرده است که با استفاده از آب، نمک و سرکه تمیز ترین شوینده باشد. جریان الکتریکی دستگاه، مولکول ها را در محلول حل می کند و سپس به سدیم هیدر اکسید تبدیل می کند که تمام کثیفی ها را پاک می کند و با تبدیل محلول به هیپوکلوروس اسید بوی نامطبوع را از بین می برد البته شما باید از کپسول های خود شرکت استفاده کنید زیرا نمی توانید از ترکیبات کهنه استفاده کنید.

اگر شما تازه کمد هایتان را تمیز کرده اید و نمی خواهید وسایل کهنه و به درد نخورتان یک گوشه بی استفاده افتاده باشند، سایت هایی همچون Dress For Success هستند که وسایلتان را از شما می گیرند و به اشخاصی که به ان وسایل نیاز دارند می دهند. اگر می خواهید وسایلتان را بفروشید، به سایت Therdup سر بزنید. این سایت برای شما کیسه ای می فرستد و شما وسایل خود را به وسیله این کیسه برایشان ارسال می کنید و در ازای وسایلتان پول دریافت خواهید کرد.

شما نمی توانید از هر تمیز کننده قدیمی ای برای تمیز کردن وسایل الکتریکی خود استفاده کنید. Cyber Clean به قیمت ۱۳ دلار به شما این امکان را می دهد که کثیفی های بین دکمه های کیبوردتان را تمیز کنید و Toddy Microfiber Cloth با قیمت ۱۰ دلار تمام صفحه های نمایش شما را تمیز می کند. اگر شما تلفن های قدیمی و کهنه دارید و از آن ها استفاده نمی کنید می توانید آن ها را به Gone بفروشید. اگر مایل به دریافت پول نیستید و می خواهید وجدان راحتی داشته باشید و باعث آلودگی نشوید، بهتر است Excess Access را امتحان کنید، که وسایل شما را به خیریه های محلی می دهد و افراد نیازمند از آن ها استفاده خواهند کرد.

از آن جایی که ربات اشپزخانه ۳۰۰۰ هنوز وجود ندارد، یک سری کار ها هستند که شما می توانید انجام دهید.پاک کردن اجاق گاز و ماکروویو شاید پیچیده باشد، اما ما روش های سریع و بدون مواد شیمیایی داریم که می تواند این امر را تسهیل بخشند .حواس تان به ماشین ظرف شویی باشد چون خودش خیلی چیز ها را تمیز می کند. ولی این بدان معنا نیست که خودش همیشه تمیز است.برای تمیز کردن آن، ابتدا میله های درون ماشین را بیرون بیاورید بعد از ان داخل ماشین را با سرکه از بالا بشویید سپس آن را آب بکشید و درب آن را با آب بشویید.

اگر خانه تان به شدت کثیف و به هم ریخته است و شما وقت و انرژی کافی برای تمیز کردن آن را ندارید(اما پول کافی دارید)می توانید یکی را از TaskRabbit استخدام کنید تا کار ها را برای شما انجام دهد.

منبع:digitaltrends

ارسال نظر