بخش ویدیو اینستاگرام با تغییرات بسیاری همراه می‌شود

رسانه کلیک - شبکه‌های اجتماعی همواره در حال گسترش خدمات و امکانات خود هستند. بخش ویدیو اینستاگرام نیز یکی از نقاط مورد توجه و قابل گسترش این پلتفرم است. 

بخش ویدیو اینستاگرام با تغییرات بسیاری همراه می‌شود

همانند بسیاری از کمپانی‌های رسانه‌ای، فیسبوک نیز قصد دارد تا بخش ویدیو اینستاگرام را جان تازه‌ای بخشد. این مسئله از زمان محبوب شدن برنامه تیک‌تاک و جلب توجه بسیاری از کاربران به جهت تولید محتوا ویدیویی به فکر مدیران شرکت‌هایی همچون گوگل و فیسبوک خطور کرد.

روز چهارشنبه مدیرعامل اینستاگرام آقای آدام موسری از برنامه‌های آینده‌نگرانه خود به جهت تغییرات گسترده در محتوای ویدیویی پلتفرم خود خبر داد.

از آنجایی که تیک‌تاک و یوتیوب به واسطه ویدیوهای ساخته شده توسط کاربران توانستند موفقیت‌های بزرگی کسب کنند، اینستاگرام قصد دارد تا با معرفی ابزار و امکانات جدید، وارد میدان رقابت با این دو برنامه محبوب شود.

با وجود حضور افراد مشهور در پلتفرم اینستاگرام، اضافه شدن قابلیت‌های ویژه به جهت تولید حرفه‌ای محتوای ویدیویی می‌تواند این اپلیکیشن را به جایگاه بهتری میان دیگر شبکه‌های اجتماعی منتقل کند.

آقای موسری در مصاحبه خود اعلام کرد: «اینستاگرام درحال برنامه‌ریزی برای اجرای چندین طرح جدید به جهت ارائه امکانات بهتر در زمینه تولید و انتشار محتوای ویدیویی است. برای مثال کاربران در آینده ویدیوهای تمام صفحه‌ای را در قسمت فید برنامه بصورت پیشنهادی مشاهده خواهند کرد. این پیشنهادات می‌تواند از حساب‌هایی که حتی کاربر دنبال نمی‌کند نیز برای او ظاهر شود.»

وی افزود: «یکی از نکات مورد بررسی ما امکان نمایش تمام صفحه ویدیوها است تا کاربران بتوانند راحت‌تر از قبل اقدام به تماشای ویدیوهای دلخواه خود کنند.»

طبق گفته‌های آقای موسری، به نظر می‌رسد تا ماه‌های آینده شاهد تغییرات گسترده‌ای در زمینه تولید و انتشار محتوای ویدیویی خواهیم بود.

شایعات حاکی از آن است این شبکه اجتماعی محبوب بطور کلی امکان به اشتراک‌گذاری تصاویر را از اینستاگرام حذف کند. اما هنوز این مسئله توسط مسئولین این پلتفرم تایید نشده است.

حال باید دید این شرکت چه برنامه‌ای برای آینده دارد.

در صورت حذف قابلیت به اشتراک‌گذاری عکس از اینستاگرام، آیا شما به استفاده از آن ادامه خواهید داد؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر