برترین اپلیکیشن های‌ اندرویدی برای یادگیری هنرهای رزمی

رسانه کلیک - هنرهای رزمی و یادگیری آن‌ها بهترین روش برای یادگرفتن دفاع شخصی است. همچنین انجام این حرکات باعث می‌شوند که به تناسب اندام برسید. خوشبختانه اپلیکیشن های‌ اندرویدی زیادی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها برای یادگرفتن هنرهای رزمی استفاده کنید.

برترین اپلیکیشن های‌ اندرویدی برای یادگیری هنرهای رزمی

در این مطلب قصد داریم تا برترین اپلیکیشن‌های یادگیری هنرهای رزمی را معرفی کنیم. برای اینکه بتوانید بهترین نتیجه را در استفاده از این اپلیکیشن‌ها بگیرید بهتر است همان اپلیکیشنی را انتخاب کنید که بیشترین مطابقت را با سبک زندگی شما دارند.

اپلیکیشن‌ اندرویدی هنرهای رزمی_ آموزش و تمرین Martial Arts - Training and Workouts

هنرهای رزمی این اپلیکیشن اندرویدی در واقع کتابخانه‌ای از ویدیوهای آموزشی هنرهای رزمی است که منبع اصلی آن‌ها شبکه اجتماعی یوتیوب و آرشیو ویدیویی در اینترنت است. خوشبختانه در این اپلیکیشن تبلیغات اینترنتی حذف شده است. در این اپلیکیشن شما به صدها ویدیوی آموزش هنرهای رزمی مربوط به همه تکنیک‌های آن به بیش از 5 زبان زنده دنیا دسترسی دارید. برای مثال ویدیوهای آموزشی بسیاری در خصوص تکنیک‌هایی مثل Ninjustu، MMA، بوکس و بسیاری دیگر از ورزش‌های مربوط به حوزه دفاع شخصی و هنرهای رزمی در این اپلیکیشن در اختیار کاربران قرار داده شده است. در بسیاری از این ویدیوهای آموزشی نحوه دفاع از خود در درگیری‌های خیابانی آموزش داده شده است. اپلیکیشن هنرهای رزمی Martial Arts - Training and Workouts به این آدرس مراجعه کنید.

اپلیکیشن هنرهای رزمی Fighting Fitness Trainer - Martial Arts Academy

این اپلیکیشن اندرویدی هم مانند اپلیکیشنی که در بالا معرفی کردیم کتابخانه‌ای از ویدیوها و آموزش‌های مربوط به هنرهای رزمی است با این تفاوت که به جای ویدیوهای واقعی آموزش‌ها در قالب ویدیوهای 3 بعدی ارائه می‌شوند. انواع مختلف تکنیک‌های هنرهای رزمی از جمله مشت زنی، لگد، فرار از دست مهاجمان و دفاع شخصی توسط این ویدیوهای سه بعدی آموزش داده می‌شود.

برای دریافت برنامه تمرینی و مشاهده انیمیشن‌های سه بعدی آن کافی است یکسری تنظیمات از جمله هدف خود برای انجام تمرین‌های مربوط به هنرهای رزمی را روی اپلیکیشن اندرویدی انجام دهید. در این اپلیکیشن تبلیغات میان برنامه‌ای وجود دارد و باید قبل از مشاهده هر تمرین آن‌ها را تا آخر مشاهده کنید. طراحی انیمیشن‌های سه بعدی در این اپلیکیشن دقیق و با جزئیات انجام شده است و امکان آهسته دیدن حرکات نیز در آن وجود دارد. برای دانلود اپلیکیشن Fighting Fitness به این آدرس مراجعه کنید.

اپلیکیشن اندرویدی هنرهای رزمی Muay Thai Fitnesss

 اپلیکیشن‌ اندرویدی توسعه دهندگان اپلیکیشن Fighting Fitness سعی کرده‌اند تا اپلیکیشن کامل‌تری را نسبت به آن طراحی کنند. یکی از بهترین اپلیکیشن‌های یادگیری هنرهای رزمی اپلیکیشن Muay Thai Fitness است که نه تنها به شما اجرای تکنیک‌های هنرهای رزمی را آموزش می‌دهد بلکه به شما کمک می‌کند تا سلامت جسم و روح خود را ارتقا دهید. در صورتی که نسخه پولی این اپلیکیشن را طراحی کنید نیازی به مشاهده تبلیغات میان برنامه‌ای در آن ندارید. اما متأسفانه در نسخه رایگان آن تبلیغات میان برنامه‌ای زیادی وجود دارد.

در اپلیکیشن Muay Thai Fitness تقویمی وجود دارد که در آن می‌توانید برنامه تمرینات خود را ثبت کنید و اطلاعات مربوط به میزان کالری سوزی هر روزه خود را در اختیار داشته باشید. برنامه‌ها و ویدیوهای آموزشی ارائه شده در این اپلیکیشن در سطوح مختلف آماتورها، نیمه حرفه‌ای‌ها و حرفه‌ای‌ها وجود دارد. در این اپلیکیشن شما می‌توانید از قابلیت‌های آن در ارائه برنامه‌های تغذیه‌ای استفاده کنید. این اپلیکیشن هم در نسخه تحت وب و هم برای سیستم‌عامل موبایل در دسترس است. برای دسترسی به اپلیکیشن Muay Thai Fitness به این لینک مراجعه کنید.

ارسال نظر