برخی شرکت‌ها تبلیغات خود در فیس بوک را متوقف کردند

رسانه کلیک - به دلیل رفتارهای اخیر شرکت فیس بوک درباره نفرت‌پراکنی در این شبکه اجتماعی و انتشار اخبار جعلی، سه شرکت تبلیغات خود در فیس بوک را متوقف کردند. 

برخی شرکت‌ها تبلیغات خود در فیس بوک را متوقف کردند

سه شرکت از جمله شرکت نورث‌فیس، تبلیغات خود در فیس‌بوک را به نشانه اعتراض به فعالیت‌های اخیر فیس بوک در ارتباط با نفرت‌پراکنی و اخبار جعلی متوقف کردند. این حرت باعث می‌شود تا شرکت‌های دیگر نیز برای قطع تبلیغات خود در فیس بوک تحریک شوند.

شرکت نورث‌قیس در زمینه تولید پوشاک و تجهیزات ورزشی فعالیت می‌کند و در توییتی اعلام کرده است که ما از فیس‌بوک خارج شدیم. این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرده است که تبلیغات خود را از فیس بوک و شرکت‌های زیرمجموعه آن مانند اینستاگرام حذف می‌کند و در فقط در اینستاگرام محتوای خود را به اشتراک می‌گذارد.

چند ساعت بعد از این حرکت، شرکت REI که یکی دیگر از شرکت‌های تولید‌کننده تجهیزات ورزشی است در توییتر اعلام کرد که تمام تبلیغات خود در فیس بوک و اینستاگرام را در ماه جولای حذف خواهد کرد. بعد از این شرکت نیز شرکت UPWORK که یک شرکت در زمینه نیروی انسانی است، اعلام کرد که تبلیغات خود در فیس‌بوک را حذف می‌کند.

این اتفاقات نشان می‌دهد که شرکت‌های آمریکایی حامی برابری نژادی هستند و برای حمایت از فعالیت‌های ضد‌نژادپرستی حاضر هستند که همکاری خود با فیس‌بوک را به‌صورت موقت یا دائم قطع کنند.

ارسال نظر