برداشت رمز ارزها در پی پل به زودی ممکن می‌شود

رسانه کلیک - پی پل قصد دارد امکان برداشت رمز ارزهای ذخیره‌شده در پلتفرم خود را برای کاربران فراهم کند. خوزه فرناندز دا پونته (Jose Fernandez da Ponte) مدیر بخش بلاک چین پی پل اظهار داشت که این شرکت مدتی است که برای راه‌اندازی این ویژگی تلاش می‌کند.

برداشت رمز ارزها در پی پل به زودی ممکن می‌شود

طی کنفرانس اجماع عمومی 2021 کوین دسک (CoinDesk's Consensus 2021 Conference) دا پونته زمان دقیقی برای اجرای این قابلیت جدید اعلام نکرد. این مدیر پی پال اظهار داشت:

ما می‌خواهیم دست کاربرانمان را تا جایی که ممکن است باز کنیم و می‌خواهیم به مصرف‌کنندگان خود قدرت انتخاب دهیم؛ می‌خواهیم شرایطی برایشان فراهم کنیم که به هر طریقی که می‌خواهند پرداخت کنند. کاربران تمایل دارند رمز ارزهای خود را به پلتفرم ما انتقال دهند تا بتوانند از آن در تجارت استفاده کنند و ما می‌خواهیم که آن‌ها بتوانند رمز ارزهای خود را که ممکن است از طریق پی پل به دست آورده باشند، به مقصد موردنظرشان منتقل کنند.

این شرکت از ماه نوامبر سال گذشته در ایالات متحده درها را به روی دارایی‌های دیجیتال باز کرد. در ماه مارس سال 2021، پی پل مصرف‌کنندگان مستقر در ایالات متحده را قادر ساخت تا هزینه خریدشان را از بازرگانان توسط رمز ارز پرداخت کنند. به گفته پی پل این قابلیت در ادامه سال جاری برای سایر نقاط جهان نیز ارائه خواهد شد.

برداشت رمز ارزها در پی پل قابلیتی است که کاربران مدت زیادی است انتظارش را می‌کشند. ارائه شدن این قابلیت انجام امور مالی و خریدهای اینترنتی را برای بسیاری از کاربران این شرکت تسهیل می‌کند.

مدیر بخش بلاک چین پی پال پیرامون شایعات در حال گردش در مورد راه‌اندازی یک استیبل کوین (ارز دیجیتال باثبات یا Stablecoin) توسط پی پل گفت که در حال حاضر تصمیم‌گیری در مورد این مسئله خیلی زود است.

وی همچنین در مورد ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (Central Bank Digital Currency و یا به‌اختصار CBDC) عنوان کرد هنگامی‌که زمان این ارزها فرا برسد، شرکت‌های پرداخت جهانی مانند پی پل بهترین گزینه برای توزیع ارزهای دیجیتال بانک مرکزی خواهند بود.

ارسال نظر