گلکسی واچ ۴ با این برنامه به واکی تاکی تبدیل می‌شود

ادغام Wear OS و Tizen یکی از مهم‌ترین اقدامات سامسونگ در سال میلادی جاری بود و باعث شد ساعت‌های هوشمند این شرکت بتوانند از نهایت پتانسیل‌های خود استفاده کنند. 

گلکسی واچ ۴ با این برنامه به واکی تاکی تبدیل می‌شود

استفاده از Wear OS 3 در سری جدید ساعت‌های هوشمند سامسونگ به کاربران این امکان را می‌دهد تا بتوانند بطور مستقیم اپلیکیشن‌های شخص ثالث متناسب با گجت‌های پوشیدنی را روی سری گلکسی واچ ۴ نصب کنند.

یکی از قابلیت‌هایی که استفاده از آن هم‌اکنون برای ساعت‌های جدید سامسونگ محیا شده بکارگیری برنامه Walkie Talkie است. این اپلیکیشن توسط سامسونگ توسعه داده شده و به کاربران امکان صحبت کردن لحظه‌ای با یکدیگر را می‌دهد.

به گفته غول کره‌ای استفاده از این برنامه بسیار ساده است. کاربران تنها با دانلود و اتصال ۲ ساعت به یکدیگر از ساعت هوشمند خود به عنوان یک بی‌سیم استفاده کنید. همچنین شما میتوانید ساعت‌ها را به گوشی خود وصل کرده و بدون هیچ وقفه‌ای با یکدیگر به صحبت کردن بپردازید.

البته پیش از این نیز اپل ویژگی مشابهی را در اختیار کاربران اپل واچ قرار داده بود اما واکی تاکی این شرکت نتوانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد. همین مسئله باعث شد تا کاربران نتوانند به خوبی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

اما طبق نظرات و گزاراشات منتشر شده به نظر می‌رسد واکی تاکی سری گلکسی واچ ۴ توانسته عملکرد خوبی را از خود نشان دهد و همین امر باعث شده تا کاربران زیادی اقدام به دریافت و استفاده از آن کنند.

با توجه به انتشار برنامه مورد اشاره در فروشگاه گوگل (Play Store) امکان استفاده از آن فقط برای جدیدترین سری ساعت‌های سامسونگ ممکن بوده و مدل‌های پیشین امکان استفاده از Walkie Talkie را نخواهند داشت.

به نظر شما استفاده از واکی تاکی در ساعت‌های هوشمند می‌تواند به کاربران در انجام کارها کمک کند؟ لطفا نظرات و تجربیات خود را پیرامون این موضوع با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر