برچسب‌های اینستاگرامی ، امکان جدید اینستاگرام برای درآمدزایی اینفلوئنسرها

رسانه کلیک - اینستاگرام در آخرین اقدام خود امکانی را برای اینفلوئنسرهای این شبکه اجتماعی فراهم کرده است که در آن می‌توانند با فروش برچسب‌های اینستاگرامی خود کسب درآمد کنند.

برچسب‌های اینستاگرامی ، امکان جدید اینستاگرام برای درآمدزایی اینفلوئنسرها

اینستاگرام ابزارهای درآمدزایی خود را برای تعداد بیشتری از اینفلوئنسرها باز می‌کند. این شرکت در حال گسترش امکان دسترسی به دو ویژگی است که درآمدزایی تولیدکنندگان محتوا در اینستاگرام را آسان‌تر می کند. این شرکت در به روزرسانی اخیر خود اعلام کرد اکنون اینستاگرام به بیش از 50،000 اینفلوئنسر در سراسر جهان این اجازه را می‌دهد تا " برچسب‌های اینستاگرامی " خود را از طریق لایو اینستاگرام بفروشند.
برچسب‌های اینستاگرامی برای اولین بار در ماه می معرفی شدند، و راهی برای بیشتر دیده شدن هواداران در طول لایو اینستا است و اینفلوئنسرهای اینستاگرام از این طریق به دارندگان برچسب‌های اینستاگرامی، امکان دیده شدن یا سایر واکنش‌های متناسب می‌دهند. اینستاگرام می‌گوید تا افزایش امکان دسترسی همگانی این ویژگی، تولیدکنندگان محتوا می‌توانند از طریق فروش این برچسب‌ها (به ازای هر حساب 5000 دلار) درآمد زایی کنند. این شرکت همچنین در حال امکان سنجی پخش تبلیغات خود در IGTV است که به سازندگان امکان می دهد سهم بیشتری از درآمد تبلیغاتی را از ویدیوهای طولانی‌تر بدست آورند، اگرچه این ویژگی در حال حاضر فقط به چند صد حساب مستقر در ایالات متحده محدود شده است.

این ابزارهای جدید بخشی از تلاش اینستاگرام برای کمک به محبوب‌ترین کاربران خود برای کسب درآمد و دستیابی به قابلیت‌های درآمدزایی موجود در یوتیوب، Twitch و سایر پلتفرم‌ها است. تاکنون ، اینفلوئنسرهای اینستاگرام بیشتر از طریق تبلیغ برند‌ها یا ارجاع به فروشگاه‌های آنلاین برای کسب درآمد از تبلیغات خود استفاده کرده‌اند، اما نمی‌توانستند در درآمد آگهی سهیم شوند یا محصولات درون برنامه‌ای را بفروشند.
ویژگی‌های جدید همچنین می‌تواند به اینستاگرام کمک کند تا از منابعی غیر از تبلیغات درآمد کسب کند. در حالی که این شرکت به تولیدکنندگان محتوا اجازه می‌دهد که 100 درصد فروش برچسب‌های اینستاگرامی را برای خود بگیرند، گفته است که در آینده در مورد نحوه توزیع این درآمد تصمیم‌گیری خواهد کرد. و اگر اضافه کردن ویژگی برچسب‌های اینستاگرامی موفقیت آمیز باشد، تصور اینکه روزی این برنامه بتواند محصولات بیشتری را به مجموعه خود اضافه کند کار دشواری نیست.

ارسال نظر