برگزاری رویداد فناورانه «کمپ رقابتی هوش مصنوعی» با مشارکت همراه اول

رسانه کلیک - تیم‌های خلاق با حمایت همراه‌اول می‌توانند ایده‌های هوش مصنوعی خود را در یک رویداد فناورانه ١٠ هفته‌ای به ساخت نمونه اولیه تبدیل کنند.

برگزاری رویداد فناورانه «کمپ رقابتی هوش مصنوعی» با مشارکت همراه اول

رویداد فناورانه «کمپ رقابتی هوش مصنوعی» با مشارکت همراه اول، هاب شهید بهشتی و پارک علم‌وفناوری دانشگاه شهید بهشتی با هدف حمایت از تیم‌های خلاق در این حوزه برگزار می‌شود و تیم‌های برتر امکان تبدیل ایده خود به پروتوتایپ را خواهند داشت.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به سایت استارهاب به نشانی http://starhub.info مراجعه کنند.

در طول این کمپ، هر ایده به یک پروتوتایپ تبدیل می‌شود و در انتهای کمپ در یک فضای جذاب رقابتی و Gamify‌ شده که شرایط بازار واقعی را شبیه‌سازی می‌کند، مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت. تیم‌های برتر این فرصت را خواهند داشت تا علاوه بر کسب تجربه و دانش، از جوایز نقدی برخوردار شده و در صورت انتخاب شدن به عنوان ۵ تیم برتر تا ۸۰۰ میلیون تومان خدمات و سرمایه دریافت کنند.

مخاطبان کمپ رقابتی هوش مصنوعی، تیم‌های حوزه کسب‌و‌کار این فناوری، افراد متخصص هوش مصنوعی یا برنامه‌نویس در حوزه علوم مرتبط با هوش مصنوعی و افراد متخصص کسب‌و‌کار با علاقه‌مندی به حوزه هوش مصنوعی هستند.

همچنین ثبت‌نام به صورت تیمی و یا انفرادی امکان‌پذیر است. افراد پس از ثبت‌نام، فرصت تیم‌سازی همراه سایر شرکت‌کنندگان را خواهند داشت و می‌بایست در نهایت به صورت تیمی در فرایند ارزیابی اولیه شرکت نمایند.

ثبت‌نام برای این کمپ از ۲۵ بهمن آغاز شده و تا ۱۰ اسفند زمان دارد. در مرحله بعد از ثبت‌نام، در تاریخ ۱۵ اسفند، تیم‌های اولیه ارزیابی شده و ۲۰ تیم انتخاب می‌شوند. در تاریخ ۲۶ اسفند تیم‌های منتخب معرفی و آماده‌سازی می‎شوند. ۱۵ فروردین سال آینده کمپ رقابتی تخصصی تیم‌ها آغاز می‌شود و دو روز بعد یعنی ۱۷ فروردین، جوایز تیم‌های برتر اهدا می‌شوند و در تاریخ ۳۱ خرداد وارد شتابدهی می‌شوند.

ارسال نظر