برگزاری مجازی « الکام‌استارز » در انتهای شهریور ماه

رسانه کلیک - ستاد برگزاری الکامپ در اطلاعیه‌ جدید خود، زمان برگزاری برنامه‌های جانبی الکام‌استارز به‌صورت مجازی را از ۲۸ تا ۳۱ شهریور ماه اعلام کرده است.

برگزاری مجازی « الکام‌استارز » در انتهای شهریور ماه

مطابق با برنامه هر ساله قرار بود امسال هم بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ در تاریخ ۲۸ تا ۳۱ شهریور برگزار شود؛ اما با شیوع گسترده‌ ویروس کرونا در کشور و وضعیت قرمز تهران، درنهایت اعلام شد که برگزاری این نمایشگاه تا انتهای سال به تعویق می‌افتد.

اکنون ستاد برگزاری الکامپ در اطلاعیه‌ جدید خود، زمان برگزاری برنامه‌های جانبی الکام‌استارز به‌صورت مجازی را از ۲۸ تا ۳۱ شهریور ماه اعلام کرده است. بخش‌هایی همچون الکام پیچ و پاویون شتاب و سرمایه زیرمجموعه الکام استارز هستند که انتهای همین ماه برگزار خواهند شد.

الکام استارز که بزرگ‌ترین گردهمایی فعالان کارآفرینی در حوزه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران است، هرساله توجه علاقه‌مندان زیادی را به‌خود جلب می‌کند. طبق اعلام بیست و ششمین ستاد برگزاری الکامپ، زمان‌‏بندی برنامه و نحوه‌ی انجام ثبت‌نام از متقاضیان در روزهای آتی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

ستاد اجرایی الکامپ در آخرین اطلاعیه‌ی خود ابراز امیدواری کرده است که با برگزاری بخش جانبی نمایشگاه الکامپ، گام‌هایی در مسیر حمایت حداکثری از کسب‌وکارهای نوپا برداشته شود که باعث سرعت بخشیدن به روند رو‌به‌رشد اقتصاد دیجیتالی برپایه‌ی تخصص و تولیدات بومی هستند.

ارسال نظر