بشقاب پرنده نورانی بر فراز ابرهای کانادا

خلبانان دو هواپیمای نظامی و تجاری یک بشقاب پرنده سبز مرموز را بر فراز خلیج سنت لارنس در ساحل اقیانوس اطلس کانادا مشاهده کردند. این شی‌ء پرنده که به شکل نور ظاهر شده بود به سرعت ناپدید شد.

بشقاب پرنده نورانی بر فراز ابرهای کانادا

به گزارش Vice News، خبر این موضوع 20 مرداد به پایگاه داده حوادث هوانوردی دولت کانادا ارسال شد. سرنشینان هر دو هواپیما شاهد حضور شی پرنده سبز رنگی بودند که میان ابرها پرواز می‌کرد و سپس ناپدید شد. بر اساس این گزارش، شی مذکور تاثیری بر عملیات هیچ یک از پروازها نداشته است.

یکی از هواپیماهایی که این شی را مشاهده کرده هواپیمای نظامی کانادایی بوده که از فرودگاه انتاریو به کلن آلمان پرواز می‌کرد. هواپیمای دیگر، مسافربری KLM Royal Dutch Airlines بود که در حال پرواز در مسیر بوستون-آمستردام بود.

استفان واتکینز، محقق حمل‌ و نقل هوایی و کشتیرانی، داده‌های فرستنده دو پرواز را بررسی کرد و متوجه شد که هواپیمای نظامی در زمان مشاهده 300 متر بالاتر رفته است.

این احتمال وجود دارد که شی مشکوک، شهاب بوده که از آسمان عبور کرده است.

واتکینز افزود: این شی در مراحل اولیه بارش شهاب‌سنگ دیده شده و به احتمال زیاد شهاب بوده است و با موضوع قابل بحثی روبه‌رو نیستیم.

سخنگوی این وزارتخانه اعلام کرده که برخلاف وزارت دفاع آمریکا، وزارت دفاع ملی کانادا مشاهده بشقاب‌پرنده‌ها را ردیابی نمی‌کند. اما در دسامبر 2019، یک کلکسیون‌دار بیش از 30،000 سند مربوط به بشقاب‌پرنده‌ها را به دانشگاه مانیتوبا در وینیپگ اهدا کرده است.

همچنین در ژوئن 2021، پنتاگون به طور علنی گزارشی را منتشر کرد که به بیش از 140 مورد مشاهده UFO توسط خلبانان نیروی دریایی آمریکا اشاره داشت. این گزارش‌ها حاکی از آن بودند که بیشتر UAP‌های (پدیده‌های هوایی ناشناس) رویت شده، احتمالا اجسام فیزیکی ساخت بشر هستند و هیچ مدرکی مبنی بر اینکه مشاهده‌گران، بیگانه‌ها را در پشت هر یک از این حوادث دیده‌اند، وجود ندارد.

البته این موضوع تنها بخشی از یک نسخه طبقه‌بندی نشده است و گزارش‌های اصلی محرمانه ممکن است موضوع دیگری را نشان دهند. به گزارش گاردین، ​​برخی از اصلی‌ترین جزئیات این گزارش، در ضمیمه طبقه‌بندی شده پنهان شده است که عموم مردم هرگز آن را نخواهند دید.

شاید برایتان جالب باشد: پنتاگون به زودی گزارش UFO را منتشر می‌کند | پرده‌برداری از پدید‌های عجیب آسمانی!

ارسال نظر