بهبود تماس‌های تصویری گروهی تلگرام در نسخه جدید

ویژگی تماس‌های تصویری گروهی تلگرام به طور قابل‌ملاحظه‌ای در آخرین به‌روزرسانی این پیام‌رسان پرطرفدار بهبود یافته است. نسخه اخیر همچنین قابلیت‌های بیشتری را در اختیار کاربران اندرویدی و iOS قرار می‌دهد.

بهبود تماس‌های تصویری گروهی تلگرام در نسخه جدید

تماس های تصویری گروهی تلگرام

تلگرام به تازگی ویژگی تماس های تصویری گروهی خود را به طور قابل‌ملاحظه‌ای بهبود داده است. آخرین نسخه این اپلیکیشن پیام‌رسان به هزار کاربر اجازه می‌دهد تا در یک تماس تصویری شرکت کنند.

همانند نسخه‌های قبلی، تنها 30 کاربر قادر به پخش ویدیو از طریق دوربین‌های خود هستند، اما 970 کاربر دیگر می‌توانند به این تماس ویدیویی ملحق شده و تماشاگر آن باشند.

همان‌طور که می‌دانید، قابلیت برقراری تماس تصویری گروه ی از ماه ژوئن در دسترس کاربران قرار گرفته است. تلگرام هر بار با تعمیم تماس های تصویری و صوتی خود در صدد بوده تا تعداد افراد شرکت‌کننده در آن‌ها را افزایش داده و به شیوه بهتری از رویدادهای زنده پشتیبانی کند.

تماس های تصویری گروهی تلگرام تماس های تصویری گروهی تلگرام

این کمپانی در اعلامیه جدید خود به امکان افزایش این محدودیت اشاره کرده است. به علاوه، ویژگی پیام‌رسانی تصویری به نحوی ارتقا یافته کاربران قادر به تماشای آن در رزولوشن و وضوح بالاتری باشند.

سایر ویژگی‌های اضافه شده در آپدیت جدید

در آپدیت جدید، کاربران می‌توانند در تماس های یک به یک، صفحه‌نمایش خود را به همراه صدا به اشتراک بگذارند. امکان حذف خودکار پیام‌ها پس از یک ماه نیز به قابلیت‌های دیگر این پیام‌رسان اضافه شده است.

ویرایشگر به‌روزرسانی شده، عرض قلم حین بزرگنمایی را کوچک‌تر کرده و به کاربران اجازه می‌دهد تا جزئیات دقیق‌تری را روی تصاویر و ویدیوها پدید آورند. از جمله ویژگی‌های جدید دیگر در نسخه اخیر تلگرام می‌توان به گزینه‌های بازنشانی پسورد و ایموجی های متحرک اشاره کرد.

در اپلیکیشن اندرویدی، پشتیبانی از سرعت پخش 0.5 برابر، 1.5 برابر و 2 برابر و همین‌طور انیمیشن‌های ارسال جدید اضافه شده است. از طرف دیگر، کاربران iOS به دوربین درون برنامه‌ای جدیدی دسترسی پیدا می‌کنند که قادر به استفاده از تمام سطوح بزرگنمایی دستگاه آن‌ها است. کاربران همچنین می‌توانند پیام‌های دلخواه را برای شرکت‌کننده‌های متعدد ارسال (فوروارد) کنند.

ارسال نظر