به‌روزرسانی اندروید 11 برای گوشی‌های A30 و A20 عرضه می‌شود

رسانه کلیک - با عرضه به‌روزرسانی اندروید 11 برای گوشی‌های گلکسی A30 و گلکسی A20 سامسونگ، ویژگی‌ها و بهبودهای متعددی به این دستگاه‌ها اضافه خواهد شد.

به‌روزرسانی اندروید 11 برای گوشی‌های A30 و A20 عرضه می‌شود

کمپانی کره‌ای سامسونگ تاکنون گوشی‌ها و تبلت های هوشمند متعددی را به اندروید 11 ارتقا داده است. آپدیت جدید به تازگی برای گوشی‌های پیشرفته سری گلکسی نوت و گلکسی S و سپس دستگاه‌های انعطاف‌پذیر و میان رده این شرکت عرضه شده است. حال نوبت به دو گوشی A30 و A20 رسیده تا از سیستم عامل جدید بهره‌مند شود.

دو گوشی پرطرفدار گلکسی A30 و گلکسی A20 آخرین اسمارت فون های سامسونگ هستند که به‌روزرسانی اندروید 11 برای آن‌ها منتشر می‌شود. به‌روزرسانی جدید، دومین نسخه اصلاح‌شده سیستم عامل اندروید و احتمالا آخرین نسخه نرم‌افزاری است که توسط این دو گوشی دریافت خواهد شد.

طبق گزارش رسانه خبری SamMobile، گوشی هوشمند گلکسی A20 در حال حاضر قادر به دریافت به‌روزرسانی اندروید 11 در روسیه است. در این گزارش هیچ اشاره‌ای به One UI 3.1 نشده، بنابراین نمی‌توان تأیید کرد که نسخه 3.1 رابط کاربری، جزء موارد ارتقا یافته برای این دستگاه باشد. البته لازم به ذکر است پچ امنیتی ماه ژوئن قطعا با One UI 3.1 عرضه می‌شود.

با استناد به گزارش SamMobile می‌توان گفت که به‌روزرسانی اندروید 11 در حال حاضر برای گوشی A30 در روسیه منتشر شده است. این نسخه شامل One UI 3.1 و پچ امنیتی (ماه) مه است. به بیان دیگر، گلکسی A30 به لطف Android 11 و نسخه 3.1 رابط کاربری One UI از ویژگی‌ها و بهبودهای فراوانی بهره‌مند می‌شود.

صرف‌نظر از این واقعیت که در حال حاضر آپدیت اندروید 11 تنها در روسیه قابل‌دسترس است، می‌توان انتظار داشت که سامسونگ به‌زودی نسخه اصلاح‌شده سیستم عامل خود را برای کشورهای دیگر در اقصی نقاط جهان نیز عرضه خواهد کرد.

بد نیست بدانید که نسخه نرم‌افزاری جدید گلکسی A20 با نام A205FNPUUACUF1 و نسخه نرم‌افزاری جدید گلکسی A30 با نام A307FNXXU2CUF2 روی گوشی‌ها نصب می‌شود.

ارسال نظر