به روز رسانی‌های جدید اپل در بخش تصویر در تصویر و بازی Apple TV

رسانه کلیک - بر اساس آخرین گزارش‌های منتشر شده، تا پایان تابستان سال جاری Apple TV + روی تلویزیون‌های هوشمند Vizio  و Sony ارائه خواهد شد. روز گذشته اپل در کنفرانس خبری خود از تغییرات جدید در Apple Tv صحبت کرده است. تمرکز این تغییرات بیشتر روی قابلیت‌های تصویر در تصویر و بازی Apple TV خواهد بود.

به روز رسانی‌های جدید اپل در بخش تصویر در تصویر و بازی Apple TV

در زمینه بازی، قرار است قابلیت استفاده چند کاربره به آن اضافه شود. با استفاده از این قابلیت، کافی است کاربر وارد بخش کنترل شده و برای مشاهده روند بازی، تعداد بردها و همچنین مشاهده دوستان خود بین کاربران حرکت یا switch کند. از طرفی قابلیت شروع بازی از همان‌جایی که آن را متوقف کرده‌اید نیز وجود دارد. از طرفی قرار است پشتیبانی از کنترل کننده‌های Xbox و Xbox Elite نیز به آن اضافه شود.

به روز رسانی Apple TV قرار است در سیستم‌عامل TvOS 14 قابلیت جدید به نام تصویر در تصویر ارائه شود. این قابلیت به کاربران امکان انجام هم‌زمان چند کار با هم مثل انجام ورزش و مشاهده ویدیوهای ورزشی در حالی که به اخبار گوش می‌دهند و یا یک مسابقه ورزشی مشاهده می‌کنند وجود دارد.

از طرفی تغییراتی در بخش AirPaly که باعث بهبود کیفیت و کارایی آن می‌شود نیز ایجاد خواهد شد و به این ترتیب افراد خانواده می‌توانند به اشتراک گذاری ویدیوها را در Apple TV راحت‌تر انجام دهند و از قابلیت‌ها و مزایای تصویر در تصویر آن بیشتر استفاده کنند. همان‌طور که گفته شد تا پایان تابستان سال 2020 قرار است Apple Tv روی تلویزیون‌های Sony و Vizino در دسترس کاربران قرار گیرد.

ارسال نظر