بیتس استودیو بادز تابستان امسال به دنیا معرفی می‌شود

رسانه کلیک – رندرها و تصاویر منتشر شده از بیتس استودیو بادز در دنیای واقعی نشان می‌دهند سومین هدفون بی‌سیم واقعی اپل به زودی از راه می‌رسد.

بیتس استودیو بادز تابستان امسال به دنیا معرفی می‌شود

شرکت کوپرتینویی تا کنون دو مورد از هدفون‌های بی‌سیم واقعی (TW) خود یعنی ایرپاد و ایرپاد پرو را روانه بازار کرده است. حال خبر رسیده است سومین هدفون TW اپل که طبق اسناد FCC با نام بیتس استودیو بادز شناخته می‌شود نیز احتمالا به زودی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

ماه گذشته بود که تصویری از لبران جیمز هنگام استفاده از Beats Studio Buds در اینستاگرام منتشر شد و سؤال‌های بسیاری را در ذهن ما ایجاد کرد ( ایرباد جدید استودیو بادز در دنیای واقعی رؤیت شد ).

یکی از فوتبالیست‌های زن آمریکایی یعنی الکس مورگان نیز به تازگی با هدفون جدید مشاهده شده است. ظاهرا بازیکن تیم اورلاندو پراید در حال استفاده از ایرباد بوده و دختر کوچکش نیز محفظه محصول را در دست داشته است. بنابراین می‌توان گفت تاریخ رونمایی از محصول جدید واقعا نزدیک است.

هدفون جدید قابلیت حذف نویز را دارد و در رنگ‌های قرمز، مشکی و سفید به بازار عرضه می‌شود. قیمت در نظر گرفته شده برای آن نیز 149.99 دلار است. شرکت احتمالا در 21 ژوئیه (30 تیر) از ایرباد جدید رونمایی خواهد کرد.

چندی پیش رندرهای بیتس استودیو بادز نیز در فضای مجازی منتشر شد. همان‌طور که در شکل‌های زیر مشاهده می‌کنید، محفظه هدفون به پورت USB-C مجهز شده و فرایند شارژ را ساده‌تر کرده است. از دیگر مشخصات این گجت جذاب می‌توان به جفت شدن خودکار با محصولات اپل و دستیار صوتی سیری اشاره کرد.

[lightgallery images="308317,308318,308319,308320"]

ارسال نظر