تاریخ انتشار فیفا ۲۲ با نمایش تریلری به صورت رسمی اعلام شد

شرکت الکترونیک آرتز با انتشار تریلری به صورت رسمی تاریخ انتشار فیفا ۲۲ را اعلام کرد. این تریلر حاوی اطلاعات جدیدی از این بازی است.

تاریخ انتشار فیفا ۲۲ با نمایش تریلری به صورت رسمی اعلام شد

شرکت الکترونیک آرتز رسما از بازی FIFA 22 رونمایی کرد. این شرکت طبق وعده خود، پیش از شروع فینال یورو ۲۰۲۰ تریلری از این بازی را منتشر کرد. این تریلر اطلاعات جدیدی از تکنولوژی استفاده شده در فیفا ۲۲ را نشان می‌دهد. شما می‌توانید در پایین تریلر معرفی این بازی را تماشا کنید:

بر اساس اطلاعات منتشر شده، کمپانی EA از تکنولوژی جدید HyperMotion در نسخه جدید فیفا استفاده کرده است. این فناوری، حرکات بدن بازیکنان را روان‌تر و طبیعی‌تر اجرا می‌کند. شایان ذکر است، این تکنولوژی مخصوص نسخه کنسول‌های نسل نهمی بازی FIFA 22 است. این تکنولوژی تعداد ۴۰۰۰ حرکت را به بازیکنان اضافه می‌کند.

الکترونیک آرتز یک الگوریتم اختصاصی برای هوش مصنوعی بازی فوتبالی خود طراحی کرده است. این الگوریتم از بیش از ۸ میلیون فریم ضبط شده استفاده می‌کند تا شاهد حرکات بدنی واقع‌گرایانه‌ای در بازیکنان باشیم. لازم به ذکر است، الکترونیک آرتز فریم‌های ضبط شده را بر اساس مسابقات فوتبال برگزار شده استخراج کرده است.

طبق اعلام EA، بخش آلتیمیت تیم بازی FIFA 22 دستخوش تغییرات گسترده‌ای شده است که بزودی اطلاعات جدیدی از این بخش منتشر خواهد شد. همچنین،‌ در بخش Career این بازی، امکان ایجاد تیم باشگاهی جدید اضافه شده است.

شرکت الکترونیک آرتز قصد دارد در رویداد EA Play جزئیات بیشتری از بازی فیفا ۲۲ منتشر کند. این رویداد روز ۳۱ تیر ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد. همچنین، تاریخ انتشار دموی بازی نیز اعلام شد. دموی فیفا ۲۲ در تاریخ ۳۱ شهریور ماه در دسترس قرار خواهد گرفت. بازیکنان می‌توانند به مدت ۱۰ ساعت این دمو را تجربه کنند.

بازی FIFA 22 در تاریخ ۹ مهر ۱۴۰۰ برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس و اس، نینتندو سوییچ، گوگل استیدیا و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

حجم ویدیو: 44.81M | مدت زمان ویدیو: 00:01:39 | دانلود ویدیو
ارسال نظر