تاکسی مخصوص خواب | ایستگاه‌هایی برای مردم خسته ژاپن

ژاپنی‌ها به ساعت کار طولانی معروف هستند و معمولا از خستگی زیاد در مکان‌های عمومی به خواب می‌روند. احتمالا قبلا درباره هتل‌های کپسولی آنها شنیده‌اید. این‌بار ژاپن فکر جدیدی برای مردم زحمت‌کش خود کرده است.

تاکسی مخصوص خواب | ایستگاه‌هایی برای مردم خسته ژاپن

خوابیدن درون اتومبیل در کشور ژاپن، امر عجیبی نیست. سازمان تاکسی Daiwa Motor Transportation با همکاری شرکت Chill Out که یک نوشیدنی آرامش‌بخش است، «تاکسی مخصوص خواب» را راه‌اندازی کردند.

تاکسی خواب آور

خودروی سواری تویوتا JPN، یک تاکسی است که به مدت 5 روز در خیابان‌های توکیو گردش می‌کند و تجربه خواب رایگان را در اختیار مردم می‌گذارد.

تاکسی تویوتا JPN در سال 2017 رونمایی شد. این خودرو دارای بدنه‌ای بلند، کابین جادار و موتور 1.5 لیتری LPG هیبریدی است. این ماشین به عنوان وسیله‌ای مناسب برای «تاکسی مخصوص خواب» انتخاب شد.

اگر مسافران بعد از یک روز سخت سوار این تاکسی شوند، آرامش را در همه جای آن خواهند یافت. داخل این خودرو یک میز قابل حمل با مقدار زیادی نوشیدنی آرامش‌بخش قرار داده شده است.

تاکسی تویوتا

گیاهان سبز زیبا، پشت پنجره‌ها قرار گرفته شده و به همراه نور لایت درون کابین، فضایی دور از تنش را تشکیل داده‌اند. برای راحتی بیشتر مسافر، یک صفحه‌نمایش، یک شارژر برای تلفن‌همراه و از همه مهم‌تر یک بالش راحت به کابین اضافه شده است.

پخش موسیقی ملایم و نمایش فیلم‌های آرامش‌بخش، به مسافران کمک می‌کند تا نگرانی‌های خود را فراموش کنند. همچنین برای کسانی که چشم‌های حساس دارند، یک ماسک خواب یکبار مصرف درون خودرو قرار داده شده است.

تویوتا

نظر شما درباره این تاکسی‌ها چیست؟ چقدر شهرهای بزرگ ایران به این تاکسی‌های رایگان نیاز دارند؟ شما روزانه چند ساعت در ترافیک می‌مانید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

همچنین بخوانید: نخستین تاکسی هوایی ایران در فرودگاه پیام مجوز گرفت

ارسال نظر