قابلیت تصویربرداری تایم لپس ستاره ها به پیکسل گوگل اضافه می‌شود!

رسانه کلیک - شرکت گوگل قصد دارد تا با اضافه کردن قابلیت تایم لپس ستاره ها امکانات فوق‌العاده هوش مصنوعی دوربین پیکسل‌های خود را بار دیگر به رخ حریفانش بکشد. 

قابلیت تصویربرداری تایم لپس ستاره ها به پیکسل گوگل اضافه می‌شود!

گوشی‌های پیکسل گوگل همیشه به علت داشتن هوش مصنوعی قدرتمند در زمینه عکاسی، از محبوبیت بالایی برخوردار بوده‌اند. حال در صورت اضافه شدن قابلیت تایم لپس ستاره ها به امکانات دوربین پیکسل‌های گوگل، بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده تلفن‌های هوشمند با رقیبی سرسخت در زمینه عکاسی مواجه خواهند شد.

با توجه به گزارشاتی که وب‌سایت XDA منتشر کرده است، به نظر می‌رسد غول فناوری یک بسته بروزرسانی را برای برخی کاربران پیکسل‌های خود در پلی استور منتشر کرده که گفته می‌شود دریافت آن برای تمام کاربران تا دو هفته آینده امکان‌پذیر خواهد بود.

شما می‌توانید به محض دریافت نسخه جدید روی گوشی خود، به تنظیمات دوربین پیکسل خود رفته و در آنجا وارد بخش پیشرفته (Advanced) شوید. در صورتی که نسخه اپلیکیشن دوربین شما بروز شده باشد، گزینه جدیدی با عنوان "Enable time-lapse for astrophotography" برای شما به نمایش گذاشته خواهد شد که با فعال کردن آن، شما می‌توانید تصاویر خارق‌العاده‌ای را با گوشی خود ثبت کنید که اینکار پیش از این فقط از طریق دوربین‌های حرفه‌ای قابل انجام بوده است.

به یاد داشته باشید که ویژگی معرفی شده فضای بیشتری از حافظه دستگاه را اشغال خواهد کرد و برای ثبت تصاویر با کیفیت مناسب، شما باید حداقل ۲ الی ۵ دقیقه گوشی خود را روی یک سطح بدون لرزش قرار دهید. بعلاوه برای استفاده از این قابلیت گوشی شما باید پیکسل ۴ یا مدل‌های جدیدتر عرضه شده بعد از آن باشد.

ویژگی دیگری که قرار است در کنار این بروزرسانی قرار بگیرد، قابلیت قفل تصاویر است. بدین صورت که در صورت ثبت یک تصویر، شما می‌توانید انتخاب کنید عکس مورد نظر به گالری شما منتقل شود یا بخش Locked Folder شرکت گوگل. البته که این قابلیت هنوز برای پیکسل‌ها در دسترس قرار نگرفته است اما با انتشار بروزرسانی‌های آینده، کاربران شاهد تغییرات گسترده‌ای در زمینه حفظ حریم خصوصی خواهند بود.

گفته می‌شود که هردو این قابلیت‌ها بزودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر