احتمال اضافه شدن ویژگی تاییدیه از طریق تماس واتس اپ در آینده نزدیک

رسانه کلیک - طبق گزارشات منتشر شده توسط حساب کاربری WABetaInfo، به نظر می‌رسد که این پیام‌رسان قصد دارد تا ویژگی تاییدیه از طریق تماس واتس اپ را به پلتفرم خود اضافه کند. 

احتمال اضافه شدن ویژگی تاییدیه از طریق تماس واتس اپ در آینده نزدیک

زمانی که شما یک تلفن هوشمند جدید خریداری می‌کنید و درحال بازیابی حساب و گفتگو‌های واتس‌اپ خود هستید، در هنگام ورود، یک کد شش رقمی به منظور تایید اینکه شما صاحب واقعی حساب هستید، برایتان پیامک می‌شود. حال شرکت فیسبوک قصد دارد تا امکان تاییدیه از طریق تماس واتس اپ را به جهت سهولت در فرایند وارد شدن به حساب کاربری، به این پلتفرم اضافه کند.

از طریق قابلیت فوق، کاربران می‌توانند بجای دریافت پیامک کد شش رقمی هنگام ورود، گزینه دریافت تماس را انتخاب کنند که در این صورت، واتس‌اپ یک تماس با شماره تلفن وارد شده گرفته و شما نیازی نیست که به آن پاسخ دهید. زیرا به محض دریافت تماس، سیستم بطور خودکار فرایند تاییدیه را انجام داده و کاربر را به حساب خود هدایت می‌کند.

البته حتی اگر این قابلیت بطور رسمی رونمایی شود، کاربران iOS از داشتن آن محروم خواهند بود. دلیل این امر، عدم اجازه دسترسی برنامه‌های شخص ثالث به بخش سابقه تماس‌ها در این سیستم‌عامل است. بنابراین این ویژگی فقط برای کاربران اندرویدی قابل استفاده خواهد بود. به یاد داشته باشید که دسترسی به سابقه تماس‌ها برای کاربران اندرویدی، هیچ خطری ایجاد نخواهد کرد.

همچنین واتس‌اپ قصد دارد تا بزودی امکان ورود به یک حساب کاربری را از طریق چندین دستگاه، برای کاربران خود فراهم کند که از طریق آن، می‌توانند بطور همزمان از حساب کاربری خود روی چندین دستگاه مختلف استفاده کنند. البته چند هفته‌ای می‌شود که این کمپانی قصد اضافه کردن این قابلیت را به پیام‌رسان خود دارد. اما به نظر می‌رسد که بزودی شاهد حضور دو ویژگی کاربردی معرفی شده در این پلتفرم باشیم.

به نظر شما آیا واتس‌اپ می‌تواند به واسطه اضافه کردن این قابلیت‌ها، کاربران از دست رفته خود را دوباره به سمت خود برگرداند؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر مخاطبان رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر