تبلت‌های جدید آنر پد ۶ و پد ایکس ۶ در نمایشگاه IFA 2020 معرفی می‌شوند

رسانه کلیک - آنر در تاریخ ۴ سپتامبر (۱۴شهریور) رویداد IFA 2020 را برگزار خواهد کرد که در آن علاوه بر معرفی واچ جی اس پرو از تبلت‌های جدید خود به نام‌های آنر پد ۶ و پد ایکس ۶ نیز رونمایی خواهد کرد.

تبلت‌های جدید آنر پد ۶ و پد ایکس ۶ در نمایشگاه IFA 2020 معرفی می‌شوند

آنر به تازگی خبر رونمایی از ساعت هوشمند خود به نام واچ جی اس پرو را منشر کرده است. به نظر می‌رسد این کمپانی قصد دارد علاه بر ساعت هوشمند از ۲ تبلت جدید خود نیز رونمایی کند. آنر با انتشار تیزر رسمی از تبلت‌های جدید خود خبر از عرضه این محصولات میان‌رده با قیمت به صرفه می‌دهد.

تبلت‌های جدید آنر با لپ‌تاپ‌های مجیک‌بوک رونمایی خواهند شد. نام این لپ‌تاپ‌ها مجیک‌بوک ۱۴ و ۱۵ است و گفته می‌شود از تراشه‌های رایزن ۵ سری ۴۰۰۰ AMD برخوردار است. شرکت آنر نیز مانند شیائومی و هواوی محصولات خود را به ۲ بخش مناسب بازارهای چینی و بازارهای جهانی عرضه می‌کند. محصولات ویژه بازارهای چینی زودتر عرضه می‌شوند و قیمت کمتری دارند.

تبلت پد ۶ از نمایشگر ۱۰/۱ اینچی برخوردار است و گفته می‌شود مدل پایه‌ای آن شامل سه گیگابابت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی است. پد ۶ قیمتی معادل ۱۸۰ دارد. مدل پد ایکس ۶ نیز با داشتن نمایشگر ۹/۷ اینچی قیمتی معادل ۱۵۵ دلار دارد. به نظر می‌رسد نسخه جهانی این تبلت‌ها قیمت بیشتری داشته باشند.

ارسال نظر