تبلت میت پد پرو 2 هواوی با تراشه کرین 9000 از راه می رسد

رسانه کلیک - تبلت جدید کمپانی هواوی به نام میت پد پرو 2 هواوی به تازگی موفق به اخذ جواز 3C در چین شده است. این دستگاه به تراشه کرین 9000 مجهز خواهد بود.

تبلت میت پد پرو 2 هواوی با تراشه کرین 9000 از راه می رسد

هواوی، غول تکنولوژی چینی، تاکنون برای بسیاری از دستگاه های خود موفق به اخذ جواز 3C شده است؛ از شارژر 40 واتی گرفته تا اسمارت فون های جدید 4G و 5G و همینطور روترهای مختلف.

گزارش جدیدی نشان می دهد که تبلت آینده این کمپانی به نام میت پد پرو 2 با نام کد Wanger، فرایند صدور جواز 3C در چین را با موفقیت پشت سر گذاشته است.

تبلت میت پد پرو 2 هواوی در دو نسخه متفاوت عرضه می شود؛ یک نسخه با نمایشگر 12.2 اینچی متعلق به Huaxiing و دیگری با پنل نمایشگر 12.6 اینچی سامسونگ. گفته می شود که هر دو نمایشگر از نرخ تازه سازی بالایی پشتیبانی می کنند.

تبلت جدید هواوی به چیپست کرین 9000 هواوی های سیلیکون مجهز شده است، که جدیدترین تراشه پرچمدار این غول چینی به شمار می آید. ناگفته نماند که کرین 9000 احتمالا آخرین تراشه این کمپانی خواهد بود، دست کم تا زمانی که تحریم های اعمال شده از جانب ایالات متحده برداشته شوند.

همانطور که از نام دستگاه پیداست، تبلت میت پد پرو 2 جانشین میت پد پرو 5G محسوب می شود، که در فوریه سال گذشته نخست روانه بازار اروپا و سپس وارد بازار چین شد.

گوشی 4G جدید هواوی جزو دستگاه های دیگری است که توانسته جواز 3C را به دست آورد. این گوشی هوشمند بخشی از خط تولید Enjoy بوده و احتمالا از قابلیت شارژ سریع 22.5 واتی پشتیبانی می کند.

به علاوه، دو اسمارت فون مجهز به فناوری 5G نیز جزو محصولات آینده هواوی به حساب می آیند، که احتمالا بخشی از خط تولید میت 40 هستند و تحت نام سری میت 40 عرضه می شوند. ناگفته نماند که اطلاعات بالا هنوز به طور رسمی توسط هواوی مورد تایید قرار نگرفته اند و به اطلاعات بیشتری برای بررسی صحت آن ها احتیاج است.

ارسال نظر