تبلیغات صوتی یوتیوب مناسب برای طرفداران موسیقی و پادکست

رسانه کلیک - اگر شما هم از آن دسته از افراد هستید که به ویدیوهای یوتیوب در پس زمینه گوش می‌کنید، در آینده‌ای نزدیک شاهد تبلیغات صوتی ۱۵ ثانیه‌ای در این پلتفرم خواهید بود.

تبلیغات صوتی یوتیوب مناسب برای طرفداران موسیقی و پادکست

YouTube قالب جدیدی را برای تبلیغات در پلتفرم خود ایجاد کرده که به برند‌ها اجازه می‌دهد تا از صوت به عنوان اصلی ترین وسیله برای برقراری ارتباط پیام خود استفاده کنند. در اطلاعیه که توسط یوتیوب درباره این قالب جدید تبلیغات منتشر شده، جامعه هدف این نوع تبلیغ مخاطبانی هستند که ویدیوهای وب‌سایت را در پس‌زمینه گوش می‌کنند. به عبارت دیگر، اگر برای گوش دادن به موسیقی و پادکست در پس زمینه، از YouTube - سرویس اصلی و نه YouTube Music - استفاده کنید، به زودی با تبلیغاتی روبرو خواهید شد که به نظر می‌رسد برای رادیو یا خدماتی مانند Spotify ساخته شده‌اند. یوتیوب در بیانیه خود اینگونه می‌گوید: "فکر کنید اگر چشم‌هایتان را ببندید، می توانید به وضوح درک کنید که تبلیغ درباره چیست."

بر اساس وبسایت Variety ، نسخه اولیه تبلیغات صوتی یوتیوب حدود 15 ثانیه خواهد بود. این تبلیغات همچنین با یک مولفه بصری ارائه می شوند، اما این تصاویر ثابت یا به شکل انیمیشن ساده خواهند بود. قالب جدید هنوز در مرحله بتا و آزمایشی است، اما ماه‌ها است که برای عرضه عمومی در حال آزمایش است. YouTube می‌گوید: "بیش از 75 درصد از تبلیغات صوتی بررسی شده در YouTube باعث افزایش چشمگیر آگاهی از برند شد."

علاوه بر تبلیغات صوتی یوتیوب ، این پلتفرم همچنین ویژگی جدیدی را به نام مجموعه موسیقی پویا راه اندازی کرده است. این قابلیت در اصل شامل گروه‌های اختصاصی هستند که بر اساس سبک موسیقی و ژانرهای محبوب مانند K-Pop و هیپ هاپ یا علایق مانند موسیقی‌های مناسب برای ورزش‌ و تناسب اندام دسته‌بندی شده‌اند. باز هم‌، هدف از این ویژگی جدید این است که بازاریابان بتوانند مخاطبان خود را بر اساس چیزهایی که دوست دارند‌، هدف قرار دهند.

ارسال نظر