تبلیغ جدید تلویزیونی سامسونگ دوربین آیفون ۱۲ پرو مکس را مسخره می‌کند!

رسانه کلیک - معمولا تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند، در تبلیغات خود، محصولات یکدیگر را مورد تمسخر قرار می‌دهند. حال در تبلیغ جدید تلویزیونی سامسونگ این دوربین آیفون جدید است که سوژه قرار گرفته است. 

تبلیغ جدید تلویزیونی سامسونگ دوربین آیفون ۱۲ پرو مکس را مسخره می‌کند!

مورد تمسخر قرار گرفتن شرکت‌ها توسط یکدیگر، از جمله راهکارهای تبلیغاتی غول‌های فناوری است که معمولا در آنها به نقاط قوت محصول تولیدی خود می‌بالند و از نقطه ضعف گجت رقیب خود علیه آن شرکت استفاده می‌کنند. حال در تبلیغ جدید تلویزیونی سامسونگ علیه رقیبش یعنی اپل، کیفیت دوربین آیفون ۱۲ پرو مکس مورد تمسخر واقع شده است.

اخیرا غول تکنولوژی کره‌ای با انتشار یک تبلیغ کوتاه تلویزیونی در ایالات متحده، میزان بزرگنمایی گلکسی اس ۲۱ اولترا را که جدیدترین پرچمدار این شرکت محسوب می‌شود، با قدرتمندترین محصول رقیب امریکایی خود یعنی آیفون ۱۲ پرو مکس مقایسه کرده است. مورد تمسخر قرار دادن اپل از آنجایی شروع می‌شود که شعار بکار رفته در ویدیو، "ارتقا گوشی شما نباید با پسرفت همراه باشد" بوده که به عدم توانایی دوربین رقیب اشاره دارد.

طبق تبلیغ، ابتدا دو تصویر ثبت شده از یک چیزبرگر توسط هر دو گوشی به نمایش گذاشته می‌شود که در آن گلکسی اس ۲۱ اولترا به لطف حضور سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی خود، جزئیات بسیار بالاتری را در مقایسه با آیفون ۱۲ پرو مکس ثبت کرده است.

سامسونگ در قسمت دوم تبلیغاتش، پای خود را از تصویر با سوژه‌های نزدیک فراتر گذاشته و به سراغ تصویربرداری از ماه می‌رود. با حضور زوم ۱۰۰ برابری در محصول ارائه شده توسط سامسونگ در مقابل بزرگنمایی ۱۲ برابری آیفون، همه ما می‌توانیم نتیجه را پیش‌بینی کنیم. بله درست حدس زدید، با توجه به عدم حضور قابلیت زوم در آیفون، تصاویر ثبت شده از جزئیات کافی برخوردار نبوده و به هیچ عنوان قابل استفاده در فضای مجازی نیستند.

در‌ حقیقت سامسونگ قصد دارد در این تبلیغ به بینندگان بگوید که شرکت رقیب، به هیچ عنوان نمی‌تواند با محصول تولیدی آنها رقابت کرده و‌ بهتر‌ است که خریداران با چشمی بازتر از قبل، تصمیم به خرید یک تلفن هوشمند بگیرند.

ارسال نظر