تحلیل قیمت دوج کوین | افزایش قیمت 4 درصدی در 24 ساعت

رسانه کلیک - تحلیل قیمت دوج کوین روی خط حمایت 0.3 دلاری تمرکز دارد و شاخص‌های مختلف تکنیکال علائم متفاوتی را نشان می‌دهند. حامیان دوج کوین به تلاش‌های خود برای رساندن قیمت این میم کوین به حدود 0.34 و 0.4 دلاری ادامه می‌دهند.

تحلیل قیمت دوج کوین | افزایش قیمت 4 درصدی در 24 ساعت

افزایش قیمت دوج کوین در سال 2021 فوق‌العاده بوده است. دوج کوین در سال جاری 12،000 درصد افزایش قیمت داشته است. این رشد قیمت، ارزش دوج کوین را در اواخر آوریل به بالاترین قیمت خود یعنی 0.73 دلار رساند. علی‌رغم افزایش چشمگیر قیمت آن، دوج کوین نیز در طی سقوط گسترده بازار ماه مه، همراه با سایر ارزهای دیجیتال افت قیمت بسیار زیادی را تجربه کرد. در زمان نوشتن این مطلب، دوج کوین در حدود 0.322 دلار مبادله می‌شود و در 24 ساعت گذشته 4 درصد افزایش قیمت داشته است.

نمای کلی تحلیل قیمت دوج کوین

ایلان ماسک، مؤسس و مدیرعامل تسلا همیشه به جنبش مثبت قیمت دوج کوین نسبت داده می‌شود. بسیاری از صاحب‌نظران حوزه ارزهای دیجیتال، پدر خودخوانده دوج را به دلیل توییت‌های جنجالی‌اش که می‌توانند یک دارایی ارز دیجیتال را بسیار موفق کند یا از بین ببرند، می‌شناسند. ایلان با توییت‌های خود توانسته است بر قیمت بسیاری از ارزهای دیجیتال تأثیر بگذارد و همین امر باعث شده تا بسیاری او را به‌عنوان یک سو استفاده‌چی بازار معرفی کنند.

دوج کوین هنوز پایین‌تر از سطح مقاومت فوری 0.35 دلاری خود مبادله می‌شود. در حال حاضر، 0.30 دلار نزدیک‌ترین سطح حمایت پایین دوج است و طی چند روز گذشته چندین بار از این ارز دیجیتال حمایت کرده است. علی‌رغم حرکت‌های ناپایدار این میم کوین در چند روز گذشته، به نظر می‌رسد دوج کوین در منطقه 0.32 دلار ثبات پیدا کرده است. اگر دوج کوین بتواند روز خود را بالای 0.35 دلار ببندد، حامیان آن می‌توانند شتاب خود را افزایش دهند و آن را به‌سوی یک قیمت بالاتر سوق دهند.

روند حرکات قیمت دوج کوین در 24 ساعت گذشتهنمودار قیمت دوج کوین

طبق شاخص‌های تکنیکال نمودار 24 ساعته، رد شدن از سطح مقاومت 0.35 دلاری باعث خواهد شد دوج کوین به دنبال یک سطح ورود جدید بگردد. این توسعه قیمت به طور متوالی باعث افزایش قیمت‌ها و تقاضا در بازار خواهد شد. بعد از شکستن سطح مقاومت 0.35 دلار، توقف بعدی دوج کوین 0.44 دلار خواهد بود. در صورت عبور از این حد، یک افزایش قیمت زیاد و روند صعودی بسیار قوی پیش‌بینی شده است. این مطمئنا دوج کوین را به یک رکورد قیمت جدید در حدود 0.76 دلار خواهد رساند.

علی‌رغم تحلیل قیمت دوج کوین و پیش‌بینی‌های خوش‌بینانه، این میم کوین به‌زودی می‌تواند به زیر خط حمایت حیاتی 0.30 دلاری خود نیز برسد که ممکن است منجر به سقوط بیشتر و رسیدن به زیر خط حمایت 0.28 دلاری شود. اگر دوج کوین به این سطح عقب بیفتد، ممکن است به سطوح پایین‌تر نیز سقوط کند که منجر به آغاز یک روند نزولی بسیار مخرب خواهد شد. در حال حاضر، دارندگان دوج کوین پس از اظهارنظر استادشان، ایلان ماسک که در حال بررسی پذیرش مجدد بیت کوین به‌عنوان روش پرداخت است، هنوز اقدامات بعدی خود را نمی‌دانند.

بیشتر بخوانید: افزایش قیمت بیت کوین پس از انتشار خبر استفاده مجدد تسلا از این ارز دیجیتال

اگرچه این خبر خوبی برای بازار ارزهای دیجیتال است، ممکن است برای دوج کوین که به جایگزین‌کردن بیت کوین امید داشت، خبر بدی تلقی شود.

ارسال نظر