تحلیل قیمت ریپل | حمایت کلیدی این ارز دیجیتال به سطح 0.8 دلار رسید

رسانه کلیک - تحلیل قیمت ریپل نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال با قاطعیت، حد بالای  0.8 دلار را نگه‌داشته است، اما خط مقاومت 0.9 دلاری از پیشرفت صعودی آن جلوگیری می‌کند. یکپارچگی در محدوده باریک ممکن است تا زمانی که بلاتکلیفی بازار به پایان برسد، ادامه پیدا کند.

تحلیل قیمت ریپل | حمایت کلیدی این ارز دیجیتال به سطح 0.8 دلار رسید

هفته گذشته در میان افت قیمت از کمی بیشتر از 1 دلار، ریپل با نشانه‌های گسترده نزولی برخورد کرد. بسیاری از تحلیلگران بر این باور بودند که این ارز دیجیتال در ماه مه به سمت سطح حمایت مهم 0.65 دلاری حرکت می‌کند و ممکن است به حد پایین‌تر از 0.5 دلار نیز کاهش پیدا کند.

بااین‌حال، ریپل با اشتیاق سطح حمایت 0.8 دلار را پذیرفت و به حامیان اجازه داد قیمت را به سطوح بالاتر برسانند. بااین‌وجود، از هفته آغاز شده، این توکن هیچ رشد قابل‌توجهی بالاتر از 0.9 دلار نداشته است.

در چند روز گذشته، ریپل در محدوده‌ای بین 0.8 تا 0.9 دلار ماندگار شد. نزول فوری در بالای پشتیبانی میانگین متحرک ساده (Simple Moving Average یا به‌اختصار SMA) 50 در نمودار چهارساعته قرار دارد.

تحلیل قیمت ریپل نشان می‌دهد که تا زمانی که این سطح حمایت پابرجا باشد، حامیان بر افزایش قیمت به بیش از 0.9 دلار و حرکت به‌سوی 1 دلار تمرکز خواهند کرد. از طرف دیگر، بسته شدن روز در زیر این سطح ممکن است باعث شود ریپل سطوح پایین 0.8 دلار را نیز تجربه کند.

اندیکاتور میانگین متحرک همگرایی - واگرایی (Moving Average Convergance Divergence یا به‌اختصار MACD) در حال حاضر در خط صفر قرار دارد. این شاخص با دنبال‌کردن جهت روند و حرکت دارایی، موقعیت‌ها را برای خرید افت یا فروش اوج، به‌ویژه در یک بازار پرطرف‌دار شناسایی می‌کند.

تحلیل قیمت نمودار 4 ساعته ریپلتحلیل نموار 4 ساعته ریپل

توجه داشته باشید که حرکت تراز شدن جهت مشخصی ندارد؛ بنابراین، یکپارچگی قیمت ریپل احتمالا تا پایان هفته ادامه خواهد داشت. بااین‌حال، خط میانگین متحرک همگرایی - واگرایی که با رنگ آبی مشخص شده است، ممکن است به معامله‌گران کمک کند تا مسیر روند بعدی را پیش‌بینی کنند.

عبور خط میانگین متحرک همگرایی - واگرایی از بالای سیگنال یک نشانه صعودی خواهد بود و خریداران را به افزایش قرارگرفتن در معرض انتظارات به سمت 1 دلار دعوت می‌کند.

از طرف دیگر، عبور از خط میانگین متحرک همگرایی - واگرایی از زیر خط سیگنال به معنای تقدم کاهش قیمت است. غیر از 0.8 دلار، سایر مناطق اتکا کلیدی 0.7 دلار، 0.65 دلار و 0.5 دلار هستند.

ارسال نظر