تصاویر، قیمت و برخی مشخصات سخت‌افزاری هواوی واچ فیت لو رفت

رسانه کلیک - کمپانی هواوی در گزارشی که در هفته گذشته منتشر شده است  خبر از ساخت ساعت هوشمند جدید خود به نام هواوی واچ فیت را داده است. اکنون نیز برخی منابع مشخصات سخت‌افزاری، تصاویر و قیمت این محصول را  لو داده‌اند. 

تصاویر، قیمت و برخی مشخصات سخت‌افزاری هواوی واچ فیت لو رفت

همان‌طور که می‌دانید هواوی واچ فیت یک نمایشگر مستطیلی که احتمالا از نوع AMOLED است دارد. نمایشگر این ساعت ابعادی معادل ۱/۶۴ اینچ و رزولوشن ۴۵۶ در ۲۸۰ پیکسل خواهد داشت. طبق گزارش‌های جدید این محصول از سنسورهای نور محیطی برای تنظیم خودکار روشنایی نمایشگر استفاده می‌کند.

گفته می‌شود هواوی واچ فیت از درجه‌بندی 5ATM پشتیبانی می‌کند به همین علت این محصول در برابر فشار آب تا عمق ۵۰ متری، غوطه‌ور شدن روی آب یا پاشیدن آب روی آن مقاومت زیادی خواهد داشت. طبق اطلاعات به دست آمده شارژدهی باتری این محصول ۱۰ روز اعلام شده است که با سیستم عامل اندروید 5.0 و iOS 9.0 به بعد سازگاری دارد. علاوه بر مواردی که گفته شد این محصول قابلیت‌های دیگری مانند GPS، شتاب‌سنج و فشارسنج داخلی نیز دارد.

علاوه بر مواردی که گفته شد هواوی واچ فیت قابلیت‌های دیگری مانند پایش فعالیت‌های ورزشی و خواب را نیز دارد. اگر قسمت پشتی آن را مشاهده کنید می‌توانید سنسور ضربان قلب را پیدا کنید. طبق گزارش‌هایی که به دست آمده است این ساعت هوشمند می‌تواند برخی فعالیت‌ها مانند پیاده‌روی، دویدن، شنا و دوچرخه سواری ثابت و معمولی را نیز پایش کند. در قسمت راست کیس ساعت هوشمندی هواوی دکمه بیضی شکل فیزیکی و یک حفره که به احتمال زیاد به میکروفن آن مربوط است دیده می‌شود.

گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که هواوی واچ فیت در ماه سپتامبر یعنی شهریور یا مهر ماه با قیمتی معادل ۱۴۰ دلار وارد بازار خواهد شد. بنابراین پیش‌بینی می‌شود کمپانی هواوی از این محصول خود در نمایشگاه ایفا ۲۰۲۰ که در اواسط شهریور ماه برگزار خواهد شد رونمایی کند.

ارسال نظر