تصاویری از اسپیکرهای هوشمند هواوی با پنل لمسی فاش شد

رسانه کلیک - اخیرا تصاویری از اسپیکرهای هوشمند هوآوی با پنل لمسی به صورت آنلاین فاش شده است. این اسپیکرها علاوه بر ویژگی‌های معمول، قابلیت‌های پیشرفته‌ای دارند.

تصاویری از اسپیکرهای هوشمند هواوی با پنل لمسی فاش شد

اوایل امسال، در ماه آوریل هواوی نمایشگر‌های هوشمند جدیدی را به صورت آنلاین رونمایی کرد که به نظر می آمد بخشی از خط تولید دستگاه هایی با نمایشگر‌های هوشمند شرکت باشد. اکنون مشخص شده که این نمایشگر‌ها مربوط به محصولات جدید هوآوی، یعنی اسپیکرهای هوشمند هستند.

این اسپیکر‌های هوشمند هواوی که تصاویری از آن‌ها در فضای مجازی منتشر شده است، دارای نمایشگر لمسی هستند. با توجه به این که این اسپیکرها هوشمند هستند انتظار می‌رود که قابلیت هایی مثل پشتیبانی از خانه‌های هوشمند و پخش صدا و فیلم نیز داشته باشند.

عکس‌های لو رفته نشان می دهند که این دستگاه ابعاد مربعی شکل دارد. نیمه بالایی این اسپیکرها نمایشگر لمسی دارد و در نیمه پایینی بلندگو مشبک قرار گرفته است. این بلندگوها یک دکمه دایره ای دارند و در قسمت بالایی آن‌ها یک سنسور دوربین قرار گرفته است.

علاوه بر قابلیت‌هایی که اسپیکرهای معمولی دارند، این اسپیکرها از سیستم خانه‌های هوشمند هم پشتیبانی می کنند و کاربران به لطف دوربین قرار داده شده در آن‌ها می توانند تماس تصویری هم برقرار کنند.

هواوی در تلاش است که در حوزه اینترنت اشیا ( IoT ) پیشرفت کند. در حال حاضر این شرکت خط تولید دستگاه‌هایی مثل تلفن هوشمند، تبلت‌ها، لپ تاپ‌ ‌ها، تلویزیون‌ها و حتی نمایشگر‌های هوشمند ماشین‌ را دارد و به نظر می رسد با رونمایی از این اسپیکرهای هوشمند هواوی به دنبال ارائه یک اکوسیستم کامل از محصولات خانه های هوشمند است.

ارسال نظر