انتشار تصاویر جدید از گلکسی واچ 4 کلاسیک سامسونگ

درست هفت روز پیش از رونمایی رسمی از سری گلکسی واچ 4 سامسونگ، تصاویر جدیدی از مدل کلاسیک آن به فضای مجازی راه یافته است.

انتشار تصاویر جدید از گلکسی واچ 4 کلاسیک سامسونگ

گلکسی واچ 4 کلاسیک

شرکت سامسونگ به زودی از ساعت‌های هوشمند جدید خود یعنی سری گلکسی واچ 4 رونمایی می‌کند. به همین خاطر هر روز تصاویر و اطلاعات بیشتری از این محصولات منتشر می‌شود. اخیرا نیز کاربری به نام @evleaksتصویر جدیدی را در صفحه توییتر خود به اشتراک گذاشته است که گلکسی واچ 4 کلاسیک را در دو رنگ مشکی و سفید به تصویر می‌کشد.

همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، مدل کلاسیک دارای حاشیه چرخان بوده و دو مهره کنترلی نسبتا بزرگ نیز در سمت راست آن تعبیه شده است. در پشت قاب ساعت نیز شاهد چند سنسور برای اندازه‌گیری معیارهای سلامتی و همچنین ردیابی کاربر هستیم.

گلکسی واچ 4 کلاسیک به محافظ صفحه گوریلا گلس DX یا DX+ مجهز شده است و برای پردازش داده‌ها از تراشه اگزینوس W920 کمک می‌گیرد. این ساعت هوشمند جواز MIL-STD-810 را دریافت کرده و مقاومت بالایی در برابر آب و ذرات گرد و غبار دارد. همچنین می‌تواند ضمن نظارت بر ضربان قلب کاربر، سطح اکسیژن خون او را نیز اندازه بگیرد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به سیستم‌عامل Wear OS با رابط کاربری One UI Watch و GPS داخلی اشاره کرد.

سری گلکسی واچ 4یازدهم اوت (بیستم مرداد) و طی رویداد آنپکد رسما به دنیا معرفی می‌شوند. هدفون بی‌سیم گلکسی ایربادز 2 و گوشی‌های گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 نیز از دیگر محصولات مورد انتظار سامسونگ در این مراسم هستند.

ارسال نظر