تصاویر رسمی سری پیکسل ۶ گوگل منتشر شد

با نزدیک شدن به زمان رونمایی پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو یکی از عکاسان تبلیغاتی سری جدید گوشی‌های گوگل تصاویر رسمی از ۲ محصول مورد انتظار غول فناوری را در اختیار کاربران فضای مجازی قرار داد. 

تصاویر رسمی سری پیکسل ۶ گوگل منتشر شد

به تازگی بیلبوردهای تبلیغاتی سری پیکسل ۶ در چندین ایالت آمریکا همچون نیویورک، لس آنجلس و سانفرانسیسکو طرفداران گوگل را هیجان‌زده کرده است.

در همین راستا یکی از عکاسان تبلیغاتی این شرکت تصاویر باکیفیت رسمی از ۲ گوشی پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو را در اختیار کاربران فضای مجازی قرار داده است.

البته پیش از این نیز به لطف منتشر شدن تصاویر گوشی‌های گوگل کاربران با ظاهر آنها آشنا شده‌اند. حال تصاویر جدید جزئیات بیشتری را از زبان طراحی محصولات گوگل در اختیار ما قرار می‌دهند.

همانطور که از تصاویر پیداست به نظر می‌رسد رنگ‌آمیزی پنل پشتی هر ۲ مدل بصورت دوگانه است. این بدان معناست کاربران می‌توانند در کنار داشتن رنگ‌های جدید سری پیکسل ۶ از یک زبان طراحی جدید بهره‌مند شوند.

البته هنوز نام تجاری رنگ‌های به نمایش گذاشته شده منتشر نشده است اما گفته می‌شود هر مدل در ۳ رنگ به بازار عرضه خواهد شد.

طبق تصاویر و شایعات منتشر شده پیکسل ۶ پرو در رنگ‌های سفید، مشکی و نارنجی به دست مشتریان خواهد رسید. این درحالی است که پیکسل ۶ در رنگ‌بندی شادتر آبی/سبز، قرمز/کرم و مشکی/نقره‌ای در دسترس خواهند بود.

با نگاه به صفحه گوشی‌ها اولین مسئله‌ای که توجه کاربران را به خود جلب می‌کند رابط کاربری اندروید ۱۲ و تجهیز آن به زبان طراحی "Material You" است. همانطور که از تصاویر پیداست گوگل قصد دارد در سال جاری کاربران خود را در زمینه‌های مختلف سخت‌افزاری و نرم‌افزاری شگفت‌زده کند.

درکنار تصاویر منتشر شده از گوشی‌های جدید غول فناوری، عکاس تبلیغاتی گوگل نمونه‌هایی از بیلبوردهای نصب شده در خیابان‌های ایالات متحده را به اشتراک گذاشته است که این مسئله نشان می‌دهد زمان رونمایی از سری پیکسل ۶ نزدیک است.

گفته می‌شود گوگل قصد دارد بزودی از گوشی‌های جدید خود رونمایی کند. حال باید دید این شرکت چه زمانی را برای انجام این کار انتخاب خواهد کرد.

لطفا نظرات خود را پیرامون سری پیکسل ۶ با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر